  • 1. Data: 2008-10-07 05:54:20
    Temat: Strzelanie z wiatrowki
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Pytam teoretycznie.
    Czy Policja lub Straz Miejska moze wypisac mi mandat za szczelanie z
    wiatrowki?. Oczywiscie w miejscu z dala od ludzi, tylko nie na strzelnicy,
    bo u mnie w miescie takiej nie ma.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-07 06:14:24
    Temat: Re: Strzelanie z wiatrowki
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    Użytkownik "NOFX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Pytam teoretycznie.
    szczelanie

    Napewno dostaniesz 1 z dyktanda

  • 3. Data: 2008-10-07 06:19:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 07 Oct 2008 07:54:20 +0200, NOFX napisał(a):

    > .... szczelanie ....

    Z tego co wiem to ustawa o języku polskim \za błędy ortograficzne jeszcze
    nie przewiduje mandatów.

  • 4. Data: 2008-10-07 06:38:49
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Poprawka
    Strzelanie. :)

  • 5. Data: 2008-10-07 06:49:44
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

> [...]
    > Czy Policja lub Straz Miejska moze wypisac mi mandat za szczelanie z
    > wiatrowki?. Oczywiscie w miejscu z dala od ludzi, tylko nie na strzelnicy,

    Za samo strzelanie jako takie nie.
    Możesz mieć problemy, jeżeli strzelasz do zwierząt, niszczysz przy tym
    przyrodę, w jakiś inny sposób utrudniasz życie innym ludziom. Itp...
    Musisz być też pewny, że twoja wiatrówka ma energię poniżej 17J.
    Najlepiej mieć zawsze przy sobie dowód zakupu i papier, że jest to wiatrówka
    w limicie.
    Więcej dowiesz się z pewnością na www.bron.iweb.pl To jest największe forum
    wiatrówkowe w Polsce.
    pozdrawiam
    Grzegorz
    p.s. Crossman 1377custom+lupa: Moje przeciętne skupienie na 10m z wolnej
    ręki: 10mm.

  • 6. Data: 2008-10-07 07:03:16
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

    Sorry, najlepiej wpisać bez www.

  • 7. Data: 2008-10-07 14:08:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    GrzegorzP pisze:

    > Musisz być też pewny, że twoja wiatrówka ma energię poniżej 17J.
    > Najlepiej mieć zawsze przy sobie dowód zakupu i papier, że jest to
    > wiatrówka w limicie.

    Litości!

    Bez rejestracji (po badaniach psychologicznych i zaświadczeniu o
    niekaralności) sklepowi nie wolno sprzedać mocniejszej wiatrówki.

    Nie ma żadnych podstaw do przypuszczania, że ktoś ma wiatrówkę
    mocniejszą, jeśli nie jest w policyjnym rejestrze.

  • 8. Data: 2008-10-07 14:48:45
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

> [...]
    >
    > Nie ma żadnych podstaw do przypuszczania, że ktoś ma wiatrówkę
    > mocniejszą, jeśli nie jest w policyjnym rejestrze.

    Zdziwiłbyś się ;-)
    Ludziom też nie wolno przekraczać dozwolonych prędkości na drogach....

    Poza tym wielu ludzi zakłada sobie mocniejsze sprężyny, bo im się tak
    podoba.
    I o takie przypadek mi chodziło. Z takimi wiatrówkami lepiej w teren nie
    wychodzić.
    O taką pewność mi chodziło.
    A jeśli chodzi o papiery przy sobie, to co powiesz, na to, że np. policjant
    może być niedouczony, albo będzie miał zły dzień i zachce mu się
    zarekwirować wiatrówkę, bo było podejrzenie, że jest ponadlimitowa. Bo np.
    głośno strzela.
    A ekspertyza nie trwa dzień lub dwa. Zanim sprzęt poleży w magazynie to
    minie pół roku.
    Być może w takich przypadkach posiadanie papierów powstrzyma policjanta
    przed głupim zabraniem pukawki.
    To takie dmuchanie na zimne, które nic nie kosztuje.

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2008-10-07 16:08:34
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    wiadomości news:n47sr5-al2.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Bez rejestracji (po badaniach psychologicznych i zaświadczeniu o
    > niekaralności) sklepowi nie wolno sprzedać mocniejszej wiatrówki.

    Podobnie jak bez odpowiednich zezwoleń nie można kupić prawdziwych
    materiałów wybuchowych, broni maszynowej, granatów, a mimo to zdarza się, że
    nieuprawnione osoby są w posiadaniu takich przedmiotów.

    > Nie ma żadnych podstaw do przypuszczania, że ktoś ma wiatrówkę
    > mocniejszą, jeśli nie jest w policyjnym rejestrze.

    ROTFL ;-). Popatrz na fora, na których pisują amatorzy wiatrówek. Temat "jak
    wymienić sprężynę na mocniejszą" jest chyba najpopularniejszym zaraz po
    temacie "co kupić".
    Podobnie jest ze sprzedawcami (zwlaszcza na allegro i bazarach), u każdego z
    nich można kupić mocniejsze sprężyny.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 10. Data: 2008-10-07 17:38:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Czabu pisze:

> [...]
    > Podobnie jest ze sprzedawcami (zwlaszcza na allegro i bazarach), u
    > każdego z nich można kupić mocniejsze sprężyny.

    Sprężyny tak, ale wtedy papierek i tak nie odpowiada rzeczywistości.