  • 21. Data: 2005-05-15 09:41:02
    Temat: Re: eBay - ciekawa aukcja, zgodne to z prawem?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns965774BAAD05Ddmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > No to może wygolić łeb na łyso? A jak już ma to może smoła i pierze?
    > Wtedy który paragraf?

    Może ten:
    Art. 217.
    § 1. Kto uderza człowieka lub w inny sposób narusza jego nietykalność
    cielesną, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku.

    > Możnaby wtedy skalkulować zakres działań z wysokością kary
    > w oparciu o poziom determinacji...

    Niestety, sąd ma dość szerokie pole do uznaniowości. Za niewygórowaną
    grzywnę to może by się opłaciło, ale za rok pudła to chyba nie bardzo.
    Wolałbyś pewnie ścisły taryfikator, np: golenie 50zł, smoła 40zł, pierze
    35zł, siekacz 200zł, trzonowy 150zł, wstrząs mózgu trzy miesiące itd. ;)

    Alek

  • 22. Data: 2005-05-15 10:22:47
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: poreba [Sun, 15 May 2005 09:16:36 +0000 (UTC)]:

    > .... i jest jedyną deklaracją tła w okolicy, która mogłaby
    > odwołać to co w arkuszu o tle napisano.

    Co ona Ci tam moze odwolac, skoro odnosi sie wylacznie do
    jednej komorki tabeli -- i to na dodatek innej tabeli niz
    ta, w ktorej jest opis przedmiotu?

    > Czy niesłusznie założyłem, że takie kursa DAWNO i dogłebnie odbyłaś i
    > (przyznaję- niejasne) potwierdzenie, że użyta przeglądarka nie ma nic
    > w tym przypadku do rzeczy i nie ma powodu by włączył Ci się alarm
    > dzwiękowo-optyczny: sieznamafacetmitu...
    > Więcej wiary w siebie. ;)

    A tego to wybacz, kompletnie nie rozumiem :) Jesli mozesz
    i nie sprawi Ci to klopotu, przeloz mi to na polski jakos?

    Kira

  • 23. Data: 2005-05-15 10:30:47
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Rok nie wyrok ;))
    JaC

  • 24. Data: 2005-05-15 21:59:04
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-15 10:33 Tomasz napisał(a):

    > To jest swiadome oszustwo. Mozna podac do ebay ze probuje oszukac klientow.

    A gdzie się podaje takie rzeczy? Bo ja nigdzie nie widzę linku
    "kontakt", ale może słabo szukałem.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 25. Data: 2005-05-15 22:41:39
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> naskrobał/a w

    > Kodeks karny, Art. 156.
    > § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:
    > 1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności płodzenia,
    > [...]
    > podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
    pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania,

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    No HTMLs tags were harmed during production of this message.

  • 26. Data: 2005-05-16 15:39:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie się podaje takie rzeczy? Bo ja nigdzie nie widzę linku
    > "kontakt", ale może słabo szukałem.

    No trochę to ukryte jest, fakt.
    Na stronie głównej na górze klikasz "pomoc", następnie
    po lewej stronie "Zasady eBay", na dole jest link
    "zadaj pytanie" i tam można wybrać "Zasady bezpieczeństwa",
    w drugim okienku "Naruszenia reguł", a w trzecim -
    "Jak mogę zgłosić podejrzane działania?". Uffff... :)

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 27. Data: 2005-06-01 18:23:06
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości

    > ale eBay rzeczywiście daje plamę za plamą - ciekawe przykład eBaya
    > niedługo pojawi się w podręcznikach marketingu w dziale "jak najgorzej
    > wejść na nowy rynek" :))

    A gdzie te plamy?

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741