eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › odpowiedzialnosc pracownika po zakonczeniu pracy...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-05-14 21:05:18
    Temat: odpowiedzialnosc pracownika po zakonczeniu pracy...
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak wyglada sprawa z odpowiedzialnoscia pracownika po ustaniu stosunku
    pracy. Przyklady:

    1. W zakresie obowiazkow pracownika figurowal zapis, ze zobowiazany jest
    do np. terminowego skladania zeznan podatkowych do US w imieniu firmy.
    Pracownik odchodzi z dniem 30 kwietnia. Kwietniowych zeznan nie zlozyl.

    2. Pracownik pracuje w magazynie. Konczy prace 30 kwietnia. W dniu
    ustania stosunku pracy spisu inwentarzowego nie przeprowadzono. 5 maja
    stwierdzono braki magazynowe.

    3. Jednym z zadan pracownika bylo regularne sporzadzanie dokumentacji
    realizowanych projektow. Po miesiacu od ustania stosunku pracy, dyrekcja
    stwierdzila brak owej dokumentacji za wrzesien i grudzien ubieglego roku.


    Pytanie: Czy firma moze scigac pracownika w w/w przypadkach? Jak moze to
    zrobic? Czy jest jakis okres po zakonczeniu pracy przez pracownika, po
    ktorym jego ew. "winy" ulegaja przedawnieniu?

    Pozdrawiam i dziekuje,
    Jacek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1