  • 1. Data: 2005-05-14 16:29:16
    Temat: Re: adresy pozwanych w apelacji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sewer" <s...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d658od$km0$1@inews.gazeta.pl...

    > 1. w pełni właściwe rozwiązanie?

    Apelacja ne jest pismem inicjującym postępowanie, toteż wydaje mi się,
    ze nie musisz adresów stron podawać. Wystarczy wzmianka, ze sie znajdują
    w aktach sparwy. Choć, jak się zmieniły, to dobrze by było zwrócić na to
    sadowi uwagę, bo jak znam życie, to nikt tam analizować akt będzie i
    wyślą na te z pierwszej strony.

    > 2. Czy sąd wezwie do uzupełnienia braku?

    Jak mu wróci zwrotka, ze adresat neiznany, to tak. Po co później
    wyjaśniać?

    > 3. Czy sąd odrzuci taką apelację jako w pełni nieuzasadnioną bez
    wniosku o
    > uzupełnienie braku?

    Nie powinien, bo co to ma do meritum.

  • 2. Data: 2005-05-14 16:30:00
    Temat: adresy pozwanych w apelacji
    Od: "Sewer" <s...@w...gazeta.pl>

    Uprzejma prośba o jeszcze jedną informację.
    W wyroku I instancji sąd wymienia pozwanych i wskazuje tylko miasta jako
    miejsca zamieszkania. Ponieważ adresy pozwanych zmieniały sie w trakcie
    postępowania zamierzam sporzadzić apelację na podstawie wyroku i wskazać
    tylko miasta (aktualne adresy są w aktach).

    Czy to jest :

    1. w pełni właściwe rozwiązanie?
    2. Czy sąd wezwie do uzupełnienia braku?
    3. Czy sąd odrzuci taką apelację jako w pełni nieuzasadnioną bez wniosku o
    uzupełnienie braku?

    Sewer

    ps
    miasta też mogły się zmieniać, jednak sąd musiał sprawdzić akta i podać
    właściwy adres "w zaokrągleniu" do miasta