  • 1. Data: 2005-05-14 20:42:58
    Temat: eBay - ciekawa aukcja, zgodne to z prawem?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=5773849117

    Przeczytajcie opis.

    Potem zrobcie ctrl+a i przeczytajcie jeszcze raz opis :>

    Mozna tak? Czy ten, kto toto kupi, moze cos sprzedajacemu
    wlasciwie zrobic, czy nie? Informacja niby jest... Tyle ze
    jej nie widac :>

    Kira (zaciekawiona)

  • 2. Data: 2005-05-14 20:53:57
    Temat: Re: eBay - ciekawa aukcja, zgodne to z prawem?
    Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>

    Uzytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >

    > Mozna tak? Czy ten, kto toto kupi, moze cos sprzedajacemu
    > wlasciwie zrobic, czy nie? Informacja niby jest... Tyle ze

    Nie widac zadnej róznicy.

  • 3. Data: 2005-05-14 20:56:17
    Od: "Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl.falszywy.adres>

    Witam..
    Ja tam widze.. ;-), Faktycznie ciekawe...
    Niby jest w opisie ze nie dziala a jakby nie bylo.. Nie ma nigdzie na
    stronie linka do obslugi e-baya bo trzeba by zapytac

    pozdrawiam
    Artur Starz

  • 4. Data: 2005-05-14 20:58:09
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Kira wyskrobał(a):
> [...]
    >

    > Mozna tak? Czy ten, kto toto kupi, moze cos sprzedajacemu
    > wlasciwie zrobic, czy nie? Informacja niby jest... Tyle ze

    Można się powołać na błąd albo nawet na podstęp (czyli kwalifikowany błąd).
    Tyle z puntu widzenia prawa. Poza tym można spróbować dorwać sprzedawcę i
    urwać mu jaja za wyjątkowe skurw...swto.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 5. Data: 2005-05-14 20:58:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Mozna tak? Czy ten, kto toto kupi, moze cos sprzedajacemu
    > wlasciwie zrobic, czy nie? Informacja niby jest... Tyle ze
    > jej nie widac :>

    Jeśli telefon się faktycznie nie włącza, to gość jest głupi. Robiąc coś
    takiego daje z jednej strony dowód na to, ze wiedział o uszkodzeniu, a z
    drugiej strony dowód na to, że chciał to ukryć. Razem to się oszustwo
    nazywa. jakby tego nie napisał,. to jeszcze mógł by się bronić, ze nie
    wiedział.

  • 6. Data: 2005-05-14 21:02:44
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    >

    > Mozna tak? Czy ten, kto toto kupi, moze cos sprzedajacemu
    > wlasciwie zrobic, czy nie? Informacja niby jest... Tyle ze

    Nie mozna (art. 286 KK).

  • 7. Data: 2005-05-14 21:26:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >

    > Mozna tak? Czy ten, kto toto kupi, moze cos sprzedajacemu
    > wlasciwie zrobic, czy nie? Informacja niby jest... Tyle ze

    u mnie ctrl+a konczy sie zanzaceniem calej strony, moze dlatego ze uzywam
    przegladarki intrenetowej a nie imitacji przegladarki o nazwie IE :)
    OPis mam wywietlony caly czas
    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, milosc, seks, klopoty malzenskie, pamietnik ...

  • 8. Data: 2005-05-14 21:28:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.

    a nie jendak sie pomylilem. juz wiem o co chodzi

  • 9. Data: 2005-05-14 21:29:19
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Sat, 14 May 2005 23:26:37 +0200]:

    > u mnie ctrl+a konczy sie zanzaceniem calej strony,
    > moze dlatego ze uzywam przegladarki intrenetowej a
    > nie imitacji przegladarki o nazwie IE :)
    > OPis mam wywietlony caly czas

    Pocwaniaczkowales sobie i milo mi ;) Ja akurat uzywam
    FireFoxa, a u mnie jednak dopiero po zaznaczeniu calosci
    widac ten fragment aukcji o ktory pytam.

    Zamiast kombinacji z przegladarka polecam okulary ;)

    Kira

  • 10. Data: 2005-05-14 21:29:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Sat, 14 May 2005 23:28:47 +0200]:

    > a nie jendak sie pomylilem. juz wiem o co chodzi

    No to cofam powyzsze ;)

    Kira