  • 11. Data: 2005-05-14 22:52:12
    Temat: Re: eBay - ciekawa aukcja, zgodne to z prawem?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli telefon się faktycznie nie włącza, to gość jest głupi. Robiąc coś
    > takiego daje z jednej strony dowód na to, ze wiedział o uszkodzeniu, a z
    > drugiej strony dowód na to, że chciał to ukryć. Razem to się oszustwo
    > nazywa. jakby tego nie napisał,. to jeszcze mógł by się bronić, ze nie
    > wiedział.

    Zawsze istnieje ryzyko, że zwyczajnie się rąbnął przy znacznikach przy
    komentarzu. IMHO mało prawdopodobne - w końcu sam powinien zauważyć, że
    czegoś w jego opisie brak - ale zawsze możliwe (może nie zaglądał potem
    sam na aukcję albo ma tak dziwnie skonfigurowany czytnik - np. na
    sztywno ustawiony kolor tła - że u niego widać).

  • 12. Data: 2005-05-14 23:00:06
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:d65ven$1qc$1@opal.futuro.pl,
    niejaki(a): Andrzej Lawa z adresu <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał(a):

    > Zawsze istnieje ryzyko, że zwyczajnie się rąbnął przy znacznikach przy
    > komentarzu.......

    raczej trudno się rąbnąć wpisując celowo

    <FONT COLOR="WHITE">

    ale w sumie, gdyby myślał to mógłby podpiąć styl z inej strony, styl, w
    którym zdefiniowałby font na niewidoczny
    po zakończeniu aukcji mógłby zmodyfikować ten styl w pliku css i napis
    pojawiłby się

    oczywiście, trudno byłoby udowodnić, że w opisie nie było informacji, a
    później się pojawiła - bo przecież po zakończeniu aukcji nie można
    modyfikować opisów

    ale eBay rzeczywiście daje plamę za plamą - ciekawe przykład eBaya niedługo
    pojawi się w podręcznikach marketingu w dziale "jak najgorzej wejść na nowy
    rynek" :))

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 13. Data: 2005-05-14 23:31:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kira <c...@-...pl> niebacznie popelnil

    > Pocwaniaczkowales sobie i milo mi ;)
    A czy widzisz również to:

    <FONT COLOR="WHITE">
    UWAGA TELEFON NIE WLACZA SIE NIE PRZYJMUJE REKLAMACJI Z TEGO POWODU
    </FONT>
    przy jednocześnie zadeklarowanym kolorze
    <TD style="background:#9999CC;"> ???

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-05-14 23:36:21
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: poreba [Sat, 14 May 2005 23:31:53 +0000 (UTC)]:

> [...]
    > UWAGA TELEFON NIE WLACZA SIE NIE PRZYJMUJE REKLAMACJI Z TEGO POWODU
    > </FONT>
    > przy jednocześnie zadeklarowanym kolorze

    A Ty widzisz, ze to <TD style="..."> odnosi sie nie do tla opisu,
    tylko do tla pod "obrazkiem" (kropka mowiac uczciwie) o adresie:
    http://www.ebay.pl/images/shared/spacer.gif ?

    Polecam jakis kurs dotyczacy HTMLa zanim znow zablysniesz ;)

    Kira

  • 15. Data: 2005-05-15 00:44:24
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d65okr$i6v$1@news.onet.pl> Artur Starz napisal(a):

    > Ja tam widze.. ;-), Faktycznie ciekawe...
    > Niby jest w opisie ze nie dziala a jakby nie bylo.. Nie ma nigdzie na
    > stronie linka do obslugi e-baya bo trzeba by zapytac

    A ja podobnie jak Kira, widze- ale DOIPIERO po Ctrl-a.
    Tak jest pod IE, jak i pod Firefox'em.
    No, rzeczywiscie, wredne to, i chyba bezprawne.

    Dla mnie, opis CELOWO jest zakłamany.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010

  • 16. Data: 2005-05-15 08:00:23
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl.falszywy.adres> napisal w
    wiadomosci news:d65okr$i6v$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Niby jest w opisie ze nie dziala a jakby nie bylo.. Nie ma nigdzie na
    > stronie linka do obslugi e-baya bo trzeba by zapytac

    Stasiu to ty teraz prawem sie interesujesz ?
    :-)

  • 17. Data: 2005-05-15 08:33:29
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    Kira napisał(a):
    > http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=5773849117
    >
    > Przeczytajcie opis.
    >
    > Potem zrobcie ctrl+a i przeczytajcie jeszcze raz opis :>
    >

    > Mozna tak? Czy ten, kto toto kupi, moze cos sprzedajacemu
    > wlasciwie zrobic, czy nie? Informacja niby jest... Tyle ze
    > jej nie widac :>

    To jest swiadome oszustwo. Mozna podac do ebay ze probuje oszukac klientow.

  • 18. Data: 2005-05-15 08:48:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym można spróbować dorwać sprzedawcę i
    > urwać mu jaja za wyjątkowe skurw...swto.

    Kodeks karny, Art. 156.
    § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:
    1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności płodzenia,
    [...]
    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    Alek

  • 19. Data: 2005-05-15 09:16:36
    Od: poreba <d...@p...com>

    > A Ty widzisz, ze to <TD style="..."> odnosi sie nie do tla
    > opisu, tylko do tla pod "obrazkiem"
    ... i jest jedyną deklaracją tła w okolicy, która mogłaby
    odwołać to co w arkuszu o tle napisano.

    > Polecam jakis kurs dotyczacy HTMLa zanim znow zablysniesz ;)
    Czy niesłusznie założyłem, że takie kursa DAWNO i dogłebnie odbyłaś i
    (przyznaję- niejasne) potwierdzenie, że użyta przeglądarka nie ma nic
    w tym przypadku do rzeczy i nie ma powodu by włączył Ci się alarm
    dzwiękowo-optyczny: sieznamafacetmitu...
    Więcej wiary w siebie. ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2005-05-15 09:33:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> niebacznie popelnil

    > 1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności
    > płodzenia, [...]
    No to może wygolić łeb na łyso? A jak już ma to może smoła i pierze?
    Wtedy który paragraf?
    Możnaby wtedy skalkulować zakres działań z wysokością kary
    w oparciu o poziom determinacji...

    --
    pozdro
    poreba