  • 1. Data: 2006-01-27 08:27:04
    Temat: e-mail jako dowod w sprawie
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    w e-mailu facet grozi ze mi nabije, ze jestem brzydki h.....
    i sk.... ( moja zone ze jest k...) i mnie znieslawi publicznie (w taki albo
    inny niezgodny z prawem sposob ).

    czy e-mail jako dowod w sprawie o znieslawienie
    jest dowodem na 100%?
    informatycy wiedza przeciez, ze e-maile mozna falszowac.
    mialem nawet gdzies zeskanowana strone z ksiazki po angielsku jak to zrobic
    i przepuscic przez serwer na filipinach tak by
    zginal slad.
    czy jezeli juz dojdzie do publicznego znieslawienia mnie i mojej
    rodziny, czy taki e-mail jest wystarczajacym dowodem przed sadem?

    gringo

  • 2. Data: 2006-01-27 08:47:30
    Temat: Re: e-mail jako dowod w sprawie
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@b...pl> napisal(a):
> [...]
    > czy jezeli juz dojdzie do publicznego znieslawienia mnie i mojej
    > rodziny, czy taki e-mail jest wystarczajacym dowodem przed sadem?

    Oczywiście, ze można sfałszować. Niestety sądy powszechnie łykają takie
    "dowody" bez mrugnięcia okiem. :(
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2006-01-27 08:59:26
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    a gdyby strona oskarzona powolala eksperta ( takiego bieglego
    a propos te slowo "biegly " brzmi troche smiesznie)
    i udowodnila ze taki e-mail to ja sam sobie moglem poslac
    to obali taki "dowod "?
    pozdr.

    gringo

  • 4. Data: 2006-01-27 09:10:15
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,
    Zapomnialem dodac facet ma zarejestrowana DG,
    i wlasna strone internetowa z podanym jego adresem e-mail
    i z tego adresu dostaje te pogrozki.

  • 5. Data: 2006-01-27 14:07:28
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

  • 6. Data: 2006-01-27 15:40:06
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Samotnik napisał(a):
    > Oczywiście, ze można sfałszować. Niestety sądy powszechnie łykają takie
    > "dowody" bez mrugnięcia okiem. :(

    bo nikt ich nie kwestionuje, więc dlaczego miałby to robić sąd?

    KG

  • 7. Data: 2006-01-27 23:15:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Samotnik* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Oczywiście, ze można sfałszować. Niestety sądy powszechnie łykają takie
    > "dowody" bez mrugnięcia okiem. :(

    A wiesz co, w mojej sprawie p-ko kolesiowi naszego Ultra Trola AB nikt
    nie podważał wiarygodności _wydruków_ z poczty, nawet oskarżony nie
    twierdził, że email jest spreparowany.
    IMHO jak już ktoś jest na tyle głupi, żeby wygrażać komuś na
    poczcie to później trudno się jednak tego wyprzeć.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    gsm: 502DEFUNK || JID: o...@j...org

  • 8. Data: 2006-01-28 13:57:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > IMHO jak już ktoś jest na tyle głupi, żeby wygrażać komuś na
    > poczcie to później trudno się jednak tego wyprzeć.

    a wiec stad taki stosunek do A.B. ? :)

    P.

  • 9. Data: 2006-01-28 14:06:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Przemek R...* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > a wiec stad taki stosunek do A.B. ? :)

    Nie tylko stąd, gangsterów po prostu nie lubię, bez znaczenia czy są
    beneficjentami przestępstw, które popełniają ich koledzy na moją
    szkodę a na ich (gangsterów) rzecz.
    2,5 roku temu po scysji na tej grupie pewien admin "puścił farbę"
    Arnoldzikowi, Arnoldzik z przecieku skorzystał, no i teraz się
    zastanawiam czy apelować od wyroku (warunkowe umorzenie).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    gsm: 502DEFUNK || JID: o...@j...org