  • 1. Data: 2006-01-27 00:21:17
    Temat: Dwaj funkcjonariusze policji zatrzymani za łapówkę
    Od: google <p...@b...net>

    PAP, MZ /26.01.2006 18:55

    Stolica: Dwaj funkcjonariusze policji zatrzymani za łapówkę

    Dwaj policjanci z warszawskiej Ochoty zostali zatrzymani przez Biuro
    Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji pod zarzutem przyjęcia
    łapówki i poświadczenia nieprawdy. Grozi im nawet do 12 lat więzienia.
    Jak poinformowała Grażyna Puchalska z wydziału prasowego Komendy Głównej
    Policji, sprawa dotyczy wydarzeń sprzed dwóch lat, kiedy funkcjonariusze
    pracowali jeszcze w wydziale ruchu drogowego Komendy Stołecznej Policji.

    Podczas ustalania przyczyn jednej z kolizji w sierpniu 2004 r.
    policjanci przyjęli łapówkę - każdy po 900 złotych. W zamian sfałszowali
    dokumenty, co umożliwiło właścicielom samochodów wyłudzenie pieniędzy od
    firmy ubezpieczeniowej.
    REKLAMA Czytaj dalej

    Postępowanie w tej sprawie prowadzi warszawska prokuratura. Jeden z
    policjantów ma obecnie 34 lata i 12 lat służby, drugi - 37 lat i 15 lat
    służby. Obaj zostali zawieszeni w obowiązkach i w najbliższych dniach
    zostaną zwolnieni ze służby.

  • 2. Data: 2006-01-27 00:37:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    google [###p...@b...net.###] napisał:

    I bedzie coś dalej? Masz jakąś wątpliwość prawną, chcesz nas o coś
    zapytać? Gazety, to my raczej czytujemy.

  • 3. Data: 2006-01-27 00:43:19
    Od: google <p...@b...net>

    Robert Tomasik wrote:

    > google [###p...@b...net.###] napisał:
    >

    > I bedzie coś dalej? Masz jakąś wątpliwość prawną, chcesz nas o coś
    > zapytać? Gazety, to my raczej czytujemy.

    pro memoriam. Do sieciowych archiwow panstwa prawa. Pewnie chcieli
    scigac lapowkarzy. :-P

    Nie przyszlo Ci do glowy ze panstwo w ktorym dziennie aresztuje sie paru
    policjantow jest chore? A ilu nie aresztuja w tym samym czasie?

  • 4. Data: 2006-01-27 15:02:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu google porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie przyszlo Ci do glowy ze panstwo w ktorym dziennie aresztuje sie paru
    > policjantow jest chore? A ilu nie aresztuja w tym samym czasie?
    To kazdego dnia jest aresztowany jakis policjant?
    Poza tym... mysle ze w poprzednim ustroju policjanci byly rzadko
    aresztowani. Nalezy z tego wyciagnac wniosek ze wtedy panstwo nie bylo
    chore?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-01-27 21:11:49
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik google napisał:

    cut

    Moglbys z laski swojej nie zmieniac nicka i adresu mailowego?
    Bardzo bys mi ulatwil zycie. Z gory bardzo ci dziekuje i pozdrawiam.