  • 1. Data: 2006-01-27 07:21:13
    Temat: firmowa strona internetowa a prawa autorskie
    Od: "dkrzysiek" <f...@w...pl>

    Witam!!!
    Pracuję w państwowej firmie, w swoim zakresie obowiązków nie mam tworzenia
    oraz opieki nad firmową stroną internetową. Lecz zaistniała potrzeba
    zrobienia takiej strony. Czy jeżeli wykonam taką stronę, to mogę się domagać
    dodatkowego wynagrodzenia (np. w formie umowy zlecenia)? Jak to wygląda z
    punktu widzenia praw autorskich?
    Wykonanie takiej strony jest czasochłonne i nie chciałbym trzcić czasu "za
    darmo".

    Dzięki za odpowiedzi
    f.

  • 2. Data: 2006-01-27 08:21:29
    Temat: Re: firmowa strona internetowa a prawa autorskie
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    A robisz to w czasie pracy, czy w domu poza pracą?
    Zawsze możesz się dogadać na umowę o dzielo.
    Mi szef zlecił robienie BIP i nic za to więcej nie dostaję, ale robię to w pracy. :-)

  • 3. Data: 2006-01-27 10:07:10
    Od: "dkrzysiek" <f...@w...pl>

    Hehe, BIP to ja zrobiłem za darmo, za kogoś innego (trochę zfrajerzyłem). W
    domu robię bo w pracy mam inne obowiązki.
    Czyli umowa o dzieło będzie tu właściwa.
    A co z prawami autorskimi, po wykonaniu "umowy o dzieło" prawa przechodzą na
    firmę?

    Dzięki za odpowiedź