  • 1. Data: 2006-01-27 08:59:01
    Temat: Przedst medyczny.. Brac nie brac?
    Od: "Apvv" <a...@w...pl>

    Witajcie szanowni grupowicze. Otrzymalem propozycje z pewnej firmy
    Farmaceutycznej dotyczaca pracy jako przedstawiciel medyczny. Jako ze nie
    mam zbytnio wiedzy dotyczacej tej pracy chcialbym dowiedziec sie czegos
    wiecej od was, byc moze ktos ma badz mial doswiadczenia z wlasnie taka
    praca? Z tego co udało mnie sie zorientowac nie mialbym ze soba zadnego
    towaru, obslugiwalbym okreslony teren ( rozm z lekarzami, aptekami itp).
    Placa na umowie ok 2300zl, do reki ok 1500-1600zl. Obecnie mam prace,
    zarobki sa w podobnym zakresie, ale na umowie widnieje o wiele mniej.
    Zaznaczam iz branza farmaceutyczna jest mi nie znana, choc podobno wcale nie
    musi:..... .. Prosilbym o wasze opinie, sugestie.. dziekuje...

    POzdrawiam wszystkich :)

  • 2. Data: 2006-01-27 09:09:48
    Temat: Re: Przedst medyczny.. Brac nie brac?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Apvv wrote:

> [...]
    > umowie widnieje o wiele mniej. Zaznaczam iz branza farmaceutyczna jest
    > mi nie znana, choc podobno wcale nie musi:..... .. Prosilbym o wasze

    Przypuszcam, że ta praca jest zgodna z kodeksem pracy.

  • 3. Data: 2006-01-27 10:57:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Apvv wrote:
> [...]
    > Zaznaczam iz branza farmaceutyczna jest mi nie znana, choc podobno wcale nie
    > musi:..... .. Prosilbym o wasze opinie, sugestie.. dziekuje...

    Jak masz pracę na umowę o pracę to siedź tam i się nie ruszaj.

    Jeszcze nie widziałem przedstawiciela medycznego "pracującego" inaczej
    niż na umowę zlecenie, czyli bez prawa do urlopu, zwolnienia lekarskiego.

    Ich interesuje tylko jedno, ile wciśniesz towaru.
    Pracujesz zwykle do zarąbania.
    Jak ci dadzą do ręki 5000 tyś to się możesz zgodzić.

  • 4. Data: 2006-01-27 17:35:49
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    > Jak masz pracę na umowę o pracę to siedź tam i się nie ruszaj.
    racja

    > Jeszcze nie widziałem przedstawiciela medycznego "pracującego" inaczej niż
    > na umowę zlecenie, czyli bez prawa do urlopu, zwolnienia lekarskiego.
    malo widziales

    > Ich interesuje tylko jedno, ile wciśniesz towaru.
    > Pracujesz zwykle do zarąbania.
    > Jak ci dadzą do ręki 5000 tyś to się możesz zgodzić.
    ja natomiast nie widzialem, ze by firma farmaceutyczna zabiegala o zwyklego
    repa.
    najlepiej porozmawiaj z ludzmi, ktorzy juz pracuja w tej firmie