  • Data: 2023-04-01 09:26:57
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2023 o 23:47, J.F pisze:

    > W koncu jednak pojdzie w zapomnienie ...

    Jeśli trafi do sądu a któraś albo opiekun prawny nieletnie zostanie
    oskarżycielem posiłkowym żeby do nich terminy wpadałto raczej nie.

    > no ale deperesja taka silna, ze w obawie przed zwolnieniem z pracy sam
    > sie zabił.

    Tak - rozmawiałem ostatnio z osobą co wyszła z depresji - nawet ciężko
    uwierzyć jakie to gówno...

    > Robert moze nie wie, ale my przeciez wiemy, ze mozna "w sprawie".

    To niech napisze, że się mylił i przestaniemy już z niego ciągnąć łacha.
    No ale nie napisze. On się nie myli.

    > Niewazne - sledztwo mozna zacząc, a potem sie wyjasni i np umorzy.

    Nie jestem taki pewny. Jak robert wpisze jakiś numerek komus, to sądząc
    po jego działalności na grupie prędzej losową osobę do sądu zaciągnie
    niż się przyzna że się mylił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!