  • Data: 2023-04-05 18:45:29
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2023 o 18:14, Shrek pisze:
    > Bo proponujesz. Numerek ma się zgadzać z treścią i przesłankami, a jak
    > się nie zgadza to jest to albo błąd albo lecenie w chuja.

    Spróbuj zrozumieć, że w ostatecznym rachunku to ma małe znaczenie.
    Spokojnie mogę Ci opisać takie modus operandi, na które da się ułożyć
    zarzut kilku różnych przestępstw. A przecież nikt nie bedzie stawiał
    zarzutu, że albo oszukałeś (art. 286§1 kk), albo wyrządziłeś szkodę
    majątkową (art. 303§1 kk), albo posłużył się sfałszowanym dokumentem
    celem uzyskania korzyści majątkowej (art. 271§3 kk), gdy ktoś wystawił
    fałszywą fakturę pro forma na sprzedawany przez ALLEGRO przedmiot i go
    nie dostarczył. A ponieważ te transakcje są ubezpieczone, to jeszcze na
    upartego dałoby się napisać zarzut 298§1 kk.

    --
    Robert Tomasik