  • Data: 2023-04-03 18:27:59
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Apr 2023 16:51:24 +0200, Shrek wrote:

    > Druga jest z polski. Będą od czasu do czasu pisać.

    Tylko wiesz - to wymaga pilnowania tematu.
    Pismak musi zadzwonic, spytac czy nic sie nie dzieje,
    albo rodzina musi poinformowac pismaka, ze sie dzieje.

    W sumie ... dobry temat wyborczy.

    > To napiszą.

    Ale wtedy juz bedzie po wyborach :-)

    O ile w ogole ktos im poradził, zeby sie zglosili na tych posiłkowych.

    W sumie ... nalezy im sie chyba odszkodowanie z OC radiowozu,
    ale niewielkie ...

    No ale zarobki dobre, posada pewna ...

    J.