  • 1. Data: 2004-12-22 11:42:55
    Temat: doszkolenie Kraków
    Od: "Daga" <d...@o...pl>

    Witam,

    pisze w troche nietypowej sprawie...
    potrzebuję praktycznych informacji z zakresu prowadzenia KPR (pakiet firmy
    Insert) i podstawowych zagadnień kadrowo-płacowych. Poszukuję w związku z
    tym osoby (z Krakowa), ktora mogłaby udzilić mi kilku rad.

    Zasady współpracy do omówienia.

    Dziekuję za pomoc,
    Dagy

    kontakt:
    609 131-889
    d...@o...pl

  • 2. Data: 2004-12-22 19:34:04
    Temat: Re: doszkolenie Kraków
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Daga napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > Insert) i podstawowych zagadnień kadrowo-płacowych. Poszukuję w zwišzku z
    > tym osoby (z Krakowa), ktora mogłaby udzilić mi kilku rad.

    A co to jest KPR? Jakiś program? To chyba nie na temat.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-24 00:03:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004, Johnson wrote:
    [...]
    >+ A co to jest KPR?

    ..pewnie miało być KPiR :) - i goto pl.soc.prawo.podatki !

    pozdrowienia, Gotfryd