  • 1. Data: 2004-12-22 08:28:29
    Temat: c.d. czy oni mnie naciagaja?
    Od: "al_ka" <a...@W...onet.pl>

    jakiś czas temu pisalam o moich problemach z Idea, musze teraz dopisac, ze
    cala sprawa skonczyla sie dla mnie (i dla mojego znajomego - na niego byl
    telefon) bardzo dobrze. Pojechal do Idei, spotkal sie z jakims dyrektorem
    ( nie wiem jakim, ale chodzi o to, ze nie w B.O.K.-u)Przedstawil umowe,
    ktorej nikt nie wprowadzil do systemu Idei ( i dlatego nie wlaczyli telefonu
    po windykacji ) porozmawial i sprawe zamknieto. Dostalismy pismo z
    przeprosinami z Idei. Pisze o tym zebyscie mieli obraz calej sytuacji.

    Pozdrawiam,
    al_ka

  • 2. Data: 2004-12-22 13:09:42
    Temat: Re: c.d. czy oni mnie naciagaja?
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "al_ka" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po windykacji ) porozmawial i sprawe zamknieto. Dostalismy pismo z
    > przeprosinami z Idei. Pisze o tym zebyscie mieli obraz calej sytuacji.

    Czyżby zmienili swój stosunek do klienta??!!

  • 3. Data: 2004-12-22 15:46:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyżby zmienili swój stosunek do klienta??!!

    o tymjuz bylo.
    Po prostu czytaja te grupe :-)

    P.