  • 1. Data: 2005-12-19 14:42:53
    Temat: domena z nazwiskiem
    Od: "Ryan3" <r...@i...pl>

    Witam
    Przejrzalem forum i znalazlem juz kilka odpowiedzi na moje pytanie. Ale
    wszystko po lebkach, bo tam glownie chodzi o tresci ston.
    A moje pytanie brzmi:
    mam wykupiona domene jakiesnazwisko.pl
    "jakiesnazwisko" to nie jest moje nazwisko, tylko znanej w polszce osoby.
    Mialem co do niej jakis plany ale z nich zrezygnowalem. pod tym adresem nie
    ma i nie bylo nigdy zadnego serwisu (ostatnio tylko informacja ze strona
    jest na sprzedaz.
    Czy ja moge ta strone odsprzedac ?? (w zaden sposob nie naruszam godnosci
    ani dobrego imienia tej osoby)
    Wiem ze na allegro sa wystawione takie domeny (np naszego obecnego premiera)
    czy te sprzedające osoby maja prawo to zrobic, czy moga byc o cos oskarzone
    Chcialbym uslyszec od Was odpowiedzi na to pytanie ( fajnie by bylo jakby
    byla podstawa prawna)
    Serdecznie pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-19 18:11:01
    Temat: Re: domena z nazwiskiem
    Od: "DJ" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Ryan3" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cos oskarzone
    > Chcialbym uslyszec od Was odpowiedzi na to pytanie ( fajnie by bylo jakby

    Witam,
    pracowałem kiedyś w NASKu, więc powiem tak: dopóki płacisz, domenka jest
    Twoja i nikt Ci jej nie zabierze. A jak przestaniesz płacić, to przez 3 lata
    będą Ci naliczać opłaty, potem zablokują domenkę i pójdziesz do sądu za 732
    zł ;-).
    W Stanach znane osoby wygrywają procesy o domeny ze swoim nazwiskiem, u nas
    póki co możesz spać spokojnie.

    Pozdr
    DJ

  • 3. Data: 2005-12-19 19:26:57
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2005-12-19 19:11 użytkownik DJ napisał :

    >pracowałem kiedyś w NASKu, więc powiem tak: dopóki płacisz, domenka jest
    >Twoja i nikt Ci jej nie zabierze.

    Masz na myśli tylko domeny z nazwiskiem czy wszystkie możliwe domeny?

    --
    http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 4. Data: 2005-12-19 19:59:55
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    a co na to Ojciec Dyrektor?:))

    GRYNGOL
    Vectra B 2.0 16v Steinmetz

    www.vectra-unlimited.pl

  • 5. Data: 2005-12-19 20:21:41
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

    >a co na to Ojciec Dyrektor?:))

    ooo
    a wiesz że zaimponowales mi sztuka kojarzenia
    naprawde
    pewnie porownales maile ;)
    A tak ogolnie to wlasnie nic (bo raczej nie wie o tym :))
    Stad tez moje pytanie o to co moze na drodze sadowej, lub podobnej, bo na
    innej drodze to On moze duzo.
    Miec przeciw sobie miliony Jego zwolennikow to ... ojj.
    Znajac Jego wplywy to sie mozna stac wrogiem publicznym no. 1
    Jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-12-19 22:05:47
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    nie, poprostu gdzie czytałem ze jest taka domenka do sprzedania i tyle, nie
    sprawdzalem czy to On sprzedaje czy nie On, slepy traf:))

    GRYNGOL
    Vectra B 2.0 16v Steinmetz

    www.vectra-unlimited.pl