  • From: "Ryan3" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: domena z nazwiskiem
    Date: Mon, 19 Dec 2005 15:42:53 +0100

    Witam
    Przejrzalem forum i znalazlem juz kilka odpowiedzi na moje pytanie. Ale
    wszystko po lebkach, bo tam glownie chodzi o tresci ston.
    A moje pytanie brzmi:
    mam wykupiona domene jakiesnazwisko.pl
    "jakiesnazwisko" to nie jest moje nazwisko, tylko znanej w polszce osoby.
    Mialem co do niej jakis plany ale z nich zrezygnowalem. pod tym adresem nie
    ma i nie bylo nigdy zadnego serwisu (ostatnio tylko informacja ze strona
    jest na sprzedaz.
    Czy ja moge ta strone odsprzedac ?? (w zaden sposob nie naruszam godnosci
    ani dobrego imienia tej osoby)
    Wiem ze na allegro sa wystawione takie domeny (np naszego obecnego premiera)
    czy te sprzedające osoby maja prawo to zrobic, czy moga byc o cos oskarzone
    Chcialbym uslyszec od Was odpowiedzi na to pytanie ( fajnie by bylo jakby
    byla podstawa prawna)
    Serdecznie pozdrawiam