  • 1. Data: 2005-12-19 10:59:02
    Temat: kupno w sklepie i-net i zwrot w ciagu 10dni
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    Kupujac w sklepie internetowym, mozliwosc zwrotu towaru
    w ciagu 10 dni przysluguje tylko w przypadku przesylki
    za pomoca poczty/kuriera czy rowniez w przypadku
    odbioru osobistego?

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 2. Data: 2005-12-19 11:21:20
    Temat: Re: kupno w sklepie i-net i zwrot w ciagu 10dni
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu tHe mRuWa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kupujac w sklepie internetowym, mozliwosc zwrotu towaru
    > w ciagu 10 dni przysluguje tylko w przypadku przesylki
    > za pomoca poczty/kuriera czy rowniez w przypadku
    > odbioru osobistego?
    Tylko w przypadku zakupu poza lokalem przedsiebiorstwa (na odleglosc -
    internet, telefon)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-12-19 11:31:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    tHe mRuWa napisał(a):
    > Kupujac w sklepie internetowym, mozliwosc zwrotu towaru
    > w ciagu 10 dni przysluguje tylko w przypadku przesylki
    > za pomoca poczty/kuriera czy rowniez w przypadku
    > odbioru osobistego?

    Tylko w przypadku przesylki. Odbierajac osobiscie nie mamy do czynienia
    z zakupem poza lokalem przedsiebiorstwa. Oczywiscie niektore towary i
    tak sa wylaczone z mozliwosci zwrotu nawet jak zostana kupione na odleglosc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-12-19 12:02:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Tylko w przypadku przesylki. Odbierajac osobiscie nie mamy do czynienia z
    > zakupem poza lokalem przedsiebiorstwa. Oczywiscie niektore towary i tak sa
    > wylaczone z mozliwosci zwrotu nawet jak zostana kupione na odleglosc.

    To może coś i ja się zapytam. U mnie na osiedlu jest sklep. Zamawiam u nich
    rzeczy (elektroniczne), które nie mają w cenniku i muszą sprowadzać z hurtowni
    (która nie mieści się w mojej miejscowości). Jaka to jest forma sprzedaży? Na
    sprowadzenie części muszę czekać 1-2 dni.

  • 5. Data: 2005-12-19 12:18:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    qwerty napisał(a):
> [...]
    > z hurtowni (która nie mieści się w mojej miejscowości). Jaka to jest
    > forma sprzedaży? Na sprowadzenie części muszę czekać 1-2 dni.

    A co to ma do rzeczy? Każdy sklep musi przecież najpierw kupić towar.
    Kluczowe jest to, gdzie dokonuje się sprzedaż.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-12-19 12:20:49
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu qwerty porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > z hurtowni (która nie mieści się w mojej miejscowości). Jaka to jest
    > forma sprzedaży? Na sprowadzenie części muszę czekać 1-2 dni.
    A jak myslisz:) Praktycznie kazdy sklep ma towar z hurtowni, nierzadko
    mieszczacej sie w innym miescie. Sprzedaz poza lokalem ma miejsce wtedy,
    gdy kupujesz towar nie bedac fizycznie w sklepie (zamawiasz go przez
    internet/telefon). A to ze musisz czekac i ze produkt jest sprowadzany -
    to nie ma nic do rzeczy.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-12-19 12:28:42
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Mithos <f...@a...pl> naskrobał/a w news:do65mh$h1t$1@news.onet.pl:

    > Tylko w przypadku przesylki.

    Nieprawda. Ochrona dotyczy rodzaju umów, a nie sposobu odbioru towaru.
    Każdy kto zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w ciągu 10 dni.

    > Odbierajac osobiscie nie mamy do
    > czynienia z zakupem poza lokalem przedsiebiorstwa.

    Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa to odrębna kategoria.

  • 8. Data: 2005-12-19 15:12:11
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:Xns9731891C01BDBgoomichskrzynkapl@127.0.0.1,
    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > Nieprawda. Ochrona dotyczy rodzaju umów, a nie sposobu odbioru towaru.
    > Każdy kto zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w ciągu 10
    > dni.

    Czyli zamowienie towaru via www oznacza juz zawarcie takiej umowy?
    Czy np. musze jeszcze dokonac przelewu, a nie zaplacic bezposrednio
    jak bede odbieral osobiscie?

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 9. Data: 2005-12-19 15:34:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    tHe mRuWa napisał(a):

    > Czyli zamowienie towaru via www oznacza juz zawarcie takiej umowy?

    Nie musi.

    > Czy np. musze jeszcze dokonac przelewu, a nie zaplacic bezposrednio
    > jak bede odbieral osobiscie?

    To nie ma znaczenia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-12-19 15:50:46
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:do6jtm$57b$1@news.onet.pl,
    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Nie musi.

    > To nie ma znaczenia.

    W takim razie co musi byc spelnione i co ma znaczenie?:)

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa