  • 11. Data: 2014-06-06 11:37:04
    Temat: Re: dłużnik do sądu
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-06-06 01:22, Piotr pisze:
    > Ano właśnie o to mi chodziło czy to jakiś urzędowy cennik czy indywidualny?
    > Radca mi napisał że przy wartości sporu powyzej 10 tys. to zgodnie z
    > rozporządzeniem stawka 2400netto + 5% wartości sporu opłaty sądowej + 17zł
    > opłata skarbowa.
    > Tylko czyim rozporządzeniem? Tej kancelarii czy jakimś odgórnym?
    Odgórne, tzn. tyle Ci zasądzą. Radca mógłby wziąć mniej, ale to tak jak
    z zasiłkiem pogrzebowym - skoro dostajesz od ZUS zdaje się 4000, to
    dlaczego dom pogrzebowy miałby tyle nie wziąć?? ;-)

    Maciek

  • 12. Data: 2014-06-16 18:34:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:
    > Witam,
    >
    > Jeśli znalazła by się jakaś dobra dusza i mi podpowiedziała:
    > - czy dobrze wyczytałem że e-sąd to do wartości sporu nie większej niż
    > 10000pln?,
    > - czy jeśli dłużnik zawiesił działalność gospodarczą to sąd
    > gospodarczy czy pozostaje mi sąd cywilny?
    > - czy na koszty procesowe jest jakaś taksa?, radca od wartości sporu
    > łącznie z odsetkami ~12tys pln powiedział mi 2400netto, to dużo czy
    > mało?

    początek masz dobry...

    jesteś juz 14400 w plecy...

    potem przjdzie komornik po swoją dole i bęziesz w plecy jeszcze więcej...

    w sumie jeśli jakby facet chciał oddac tę w sumie nie wielką kwote to by
    pewnie oddał dobrowolnie...

    skoro nie ma ochoty to być może nawet przez komornika ci sie nie uda...

    zrobiłęś jakiś reaserch dlaczego nie płaci?