  • 1. Data: 2014-06-07 22:04:55
    Temat: strona www
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    gdzie szukać informacji jak zabezpieczyć prawnie wartości autorskie na
    stronie www?

  • 2. Data: 2014-06-07 22:51:32
    Temat: Re: strona www
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    Na stronie www.

  • 3. Data: 2014-06-07 23:35:04
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    grant już dostałeś?

  • 4. Data: 2014-06-07 23:42:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    chociaż może faktycznie medal od komorowskiego byłby bardziej na miejscu...

  • 5. Data: 2014-06-08 08:13:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-07 22:04, tusk, donald tusk pisze:
    > gdzie szukać informacji jak zabezpieczyć prawnie wartości autorskie na
    > stronie www?

    U prawnika.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-06-08 12:04:57
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a do czego ta grupa?

  • 7. Data: 2014-06-08 14:55:55
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    >a do czego ta grupa?

    DO czego ona by nie była, ale dla takich idiotów jak ty, to na pewno nie....
    Na elektronice już każdy zna twoje kretyństwo, to się tu pojawiłeś, aby
    zadawać kretyńskie pytania?
    Mówi się, że nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi, ale ty jesteś
    ten przysłowiowy przypadek, gdzie wyjątek potwierdza regułę.
    Idź chłopie sobie zwal konia przy youporn, bo jak widać z twoich pytań,
    tylko "te" strony opanowałeś w internecie.

  • 8. Data: 2014-06-08 14:59:56
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-06-08 14:55, Hans Kloß pisze:

> [...]
    > Idź chłopie sobie zwal konia przy youporn, bo jak widać z twoich pytań,
    > tylko "te" strony opanowałeś w internecie.

    amen, jakby Ktoś coś napisał na temat to by było fajnie

  • 9. Data: 2014-06-08 17:50:59
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-06-07 22:04, tusk, donald tusk pisze:
    > gdzie szukać informacji jak zabezpieczyć prawnie wartości autorskie na
    > stronie www?

    jak nie opublikujesz to nikt nie spiraci i w koncu spokojnie zasniesz.

    --
    @foe_pl

  • 10. Data: 2014-06-09 14:06:29
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nikt mi nic nie doradzi? w sumie ten ustrój opiera się na kradzieży więc
    pewnie nie ma możliwości, ale wolę zapytać...