    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dłużnik do sądu
    Date: Mon, 16 Jun 2014 18:34:33 +0200

    Piotr wrote:
    > Witam,
    >
    > Jeśli znalazła by się jakaś dobra dusza i mi podpowiedziała:
    > - czy dobrze wyczytałem że e-sąd to do wartości sporu nie większej niż
    > 10000pln?,
    > - czy jeśli dłużnik zawiesił działalność gospodarczą to sąd
    > gospodarczy czy pozostaje mi sąd cywilny?
    > - czy na koszty procesowe jest jakaś taksa?, radca od wartości sporu
    > łącznie z odsetkami ~12tys pln powiedział mi 2400netto, to dużo czy
    > mało?

    początek masz dobry...

    jesteś juz 14400 w plecy...

    potem przjdzie komornik po swoją dole i bęziesz w plecy jeszcze więcej...

    w sumie jeśli jakby facet chciał oddac tę w sumie nie wielką kwote to by
    pewnie oddał dobrowolnie...

    skoro nie ma ochoty to być może nawet przez komornika ci sie nie uda...

    zrobiłęś jakiś reaserch dlaczego nie płaci?