  • 1. Data: 2014-06-04 10:24:36
    Temat: zabiją mnie esbecy
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    Dzień Wolności i Praw Obywatelskich
    http://3obieg.pl/dzien-wolnosci-i-praw-obywatelskich
    http://socjolog61.neon24.pl/post/109722,dzien-wolnos
    ci-i-praw-obywatelskich
    http://030267.salon24.pl/588132,dzien-wolnosci-i-pra
    w-obywatelskich
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

  • 2. Data: 2014-06-04 23:17:35
    Temat: Re: zabiją mnie esbecy
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    Miejmy nadzieję....

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2014-06-04 23:25:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-04 23:17, Użytkownik Sonn napisał:
    > Miejmy nadzieję....

    Niech pieprzonego spamera zabije ktokolwiek byle szybko.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-06-05 16:48:35
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Co to za organizacja? firma? w adresie nie jednego szpiega i ubeka na tej i
    nie tylko tej grupie dyskusyjnej:
    ATMAN - ATM S.A.

    Mógły by ktoś rozwinąć , podać jakieś dane?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 5. Data: 2014-06-05 18:30:20
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Tam pisało
    "Przez pierwsze trzy miesiące tego roku (2013) było sto przypadków zabójstw
    dorosłych i trzy przypadki zabójstw dzieci. Dla porównania w analogicznym
    okresie roku ubiegłego morderstw było 80, w tym jednego nieletniego.
    Równocześnie spada zaufanie do policji."
    Dla porównania:
    Licząc bez podziału na zabite dzieci i dorosłyh, według GUS za cały rok:
    1985 -320
    1990-262
    1994-533
    czyli na tszy miesiące = 1/4 roku wyjdzie :
    1985-80
    1990-65,5
    1994-133,25

  • 6. Data: 2014-06-05 19:44:48
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-06-05 16:48, Stokrotka pisze:
    > Co to za organizacja? firma? w adresie nie jednego szpiega i ubeka na
    > tej i nie tylko tej grupie dyskusyjnej:
    > ATMAN - ATM S.A.

    Ty rzeczywiście jesteś niedorozwinięta umysłowo:
    http://www.atman.pl/

    > Mógły by ktoś rozwinąć , podać jakieś dane?

    Jakąś poradnię psychiatryczną to chyba dasz radę wyszukać samodzielnie?

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 7. Data: 2014-06-05 22:16:59
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Tam pisało
    > "Przez pierwsze trzy miesiące tego roku (2013) było sto przypadków
    > zabójstw

    Dżisas, jebnij ty się głowę, kobieto....