  • 31. Data: 2005-02-12 07:46:30
    Temat: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kocureq a...@...stopce.pl ...

    > Tyle, ze takie dzialanie jest wszedzie wokol i nie wyroznia to jakos
    > dialerow, zatem nie zwalnia uzywajacego od odpowiedzialnosci.

    ok, ja rozumiem ze toze kierowcy nagminnie przekraczaja predkosc powoduje
    ze ja, jako pieszy musze bardziej uwazac - nie zwalnia to chyba jednak
    kierowców z odpowiedzialnosci za ich czyny, prawda? T oze cos jest
    powrzechne nie sprawia ze odpowiedzialnosc przechodzi na druga strone!

    > Ale tak samo nieswiadomi moga byc ludzie podpisujacy umowe z
    > telekomem, ze tam jest cyrograf, ludzie podpisujacy umowe kredytu nie
    > sa swiadomi o prowizjach wszystkich itp. Z tym sie walczy, ale nie na
    > zasadzie wylewania dziecka z kapiela, i dodatkowo - nie daje to
    > podstaw do delegalizacjia dialerow.

    zdaje sie ze z kredytami zaczeto juz walczyc, prawda??? ZTCW prawo zmieniło
    sie i teraz biorac kredyt musisz poznac jego realne oprocentowanie? Jak nie
    poznasz, to juz nie jest twoja nieuwaga tylko wina banku! Czyli jednak
    musisz zostac dokladnie poinformowany o warunkach!

    "_")
    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

  • 32. Data: 2005-02-12 09:26:11
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    wiadomości news:12022005.0279770D@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik Kocureq a...@...stopce.pl ...

    Przypominam Państwu, że dyskusja zaczeła sie od tego, że ktoś chciał winić
    tepse za to, że widział małe literki na umowie, którą "podpisywał" z inna
    firmą.

    vertret

  • 33. Data: 2005-02-12 10:33:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 11 Feb 2005 21:54:11 +0100,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > To rozumiem, że ciebie też by było stać na płacenie komuś 3.60zł
    > miesięcznie za 'abonament' za 'ochronę przed dostaniem w mordę'? ;-P

    Tyle, że ta ochrona w TP kosztuje od jakiegoś czasu całe 0.00zł.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 11:33:18 user up 10520 days, 23:28, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A day without sunshine is like night.

  • 34. Data: 2005-02-12 13:21:48
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Budzik wrote:

> [...]
    > kierowców z odpowiedzialnosci za ich czyny, prawda? T oze cos jest
    > powrzechne nie sprawia ze odpowiedzialnosc przechodzi na druga strone!

    Alez oczywiscie. Ale dopoki na dialerach nie spoczywa obowiazek
    wyswietlania regulaminu duzym fontem, ladnie pokazanego itp. to nie
    ponosza odpowiedzialnosci za czyny uzytkownika. Uzytkownik podpisujac
    umowe z TP SA zgodzil sie ponosic pelna odpowiedzialnosc za polaczenia
    wykonane ze swojej linii.

> [...]
    > poznasz, to juz nie jest twoja nieuwaga tylko wina banku! Czyli jednak
    > musisz zostac dokladnie poinformowany o warunkach!

    Ale w przypadku kredytow. Fajnie by bylo jakby tak bylo tez w przypadku
    dialerow, ale tak nie jest.

    Do tego czasu jesli nie znajdziesz / ludzie chcacy protestowac itp. nie
    znajda dialera, ktory sie am instaluje, zmienia ustawienia, psuje czy
    ogolnie grzebie w systemie to ponosisz / ponosza pelna odpowiedzialnosc
    za te polaczenia.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 35. Data: 2005-02-12 15:54:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > znajda dialera, ktory sie am instaluje, zmienia ustawienia, psuje czy
    > ogolnie grzebie w systemie to ponosisz / ponosza pelna odpowiedzialnosc

    no cóz - moja linia poniosła odpowiedzialnosc - brat zaplacił. EOT.

    "_")
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw

  • 36. Data: 2005-02-12 18:55:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > znajda dialera, ktory sie am instaluje, zmienia ustawienia, psuje czy
    > ogolnie grzebie w systemie to ponosisz / ponosza pelna odpowiedzialnosc

    jeszcze cytat ze strony TP:
    Telekomunikacja Polska podjęła szereg działań informacyjnych, które mają
    uchronić użytkowników Internetu przed podobnymi problemami. W związku z
    tym, w ramach umów z Usługodawcami audioteksowymi szczególny nacisk
    położono na:
    -konieczność "autoryzowania" dialerów przez tp,
    -widoczną i wyraźną informację o podwyższonej opłacie zamieszczona w
    dealerach,

    to ja nie wiem jak oni autoryzowali tego dialera!!!

    "_")
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

  • 37. Data: 2005-02-12 19:11:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pyretta napisał(a):

    pare
    > miesiecy temu pisal jakis facet, ze mial blokade ale musi placic za
    > polaczenia zrealizowane przez dialer w tym czasie

    Dodaj jeszcze, że był to brat szwagra kuzynki ciotki czyjegos
    anonimowego znajomego :-P

    Jeśli chodzi o rozpztrywanie reklamacji dotyczących premium rate na
    linii z założona blokadą, to mam jak najbardziej przyjemne
    doświadczenia. Powiem nawet, że zwracaja za przeprowadzone połączenia
    ;-)

    M.

  • 38. Data: 2005-02-13 10:26:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciej Bebenek m...@t...waw.pl ...

> [...]
    > linii z założona blokadą, to mam jak najbardziej przyjemne
    > doświadczenia. Powiem nawet, że zwracaja za przeprowadzone połączenia

    no ja tez - jakis czas temu zwrócili mi za rozmowy na komórke w momencie
    kiedy takie rozmowy były zablokowane. Byli bardzo "mili". Kosztowało mnie
    to tylko pare godzin czasu, 5 rozmów telefonicznych itd. Co ciekawe na
    komórki mozna dzwonic nadal, taka fajna blokada...
    P.S. Chodziło o dzwonienie przez 0900 czy jakos tak (łaczenie
    miedzymiastowych w kazdym razie).

    "_")
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 39. Data: 2005-02-13 12:49:03
    Od: "Zbigniew Sadowski" <z...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > pyretta napisał(a):
    >
    > pare
    >
    > Dodaj jeszcze, że był to brat szwagra kuzynki ciotki czyjegos
    > anonimowego znajomego :-P

    dialery przepoczwarzyły się... zgłosiłem blokadę 0700 i myślałem że mogę już
    spokojnie klikać... aż tu przychodzi rachunek na 70 zł - połączenia
    zagraniczne...
    ktoś tu wcześnie radził żeby samemu indywidualnie iść z takim dialerem na
    policję... bądźmy realistami, ani ja ani tysiące innych poszkodowanych nie
    będzie się sądziło o kilkadziesiąt złotych
    pozdr.