  • 1. Data: 2005-02-09 06:20:16
    Temat: egzamin sedziowski
    Od: "Karoleks" <k...@p...wp.pl>

    witajcie.
    moja znajoma zdaje wlasnie egzamin sedziowski w w-wie.
    czy ktos z grupowiczow wie jak wstepnie ogolnie poszedl ten egzamin? czy byl
    trudny? (trudniejszy niz w latach poprzednich), wszelkie info w tej sprawie
    mnie interesuje.
    pozdr.
    karol

  • 2. Data: 2005-02-09 09:50:58
    Temat: Re: egzamin sedziowski
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    byl
    > trudny? (trudniejszy niz w latach poprzednich), wszelkie info w tej

    nie znamy Twojej koleaznki, bedzie szybciej jak sam ja zapytasz :-)

    P.

  • 3. Data: 2005-02-10 21:44:15
    Od: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl>

    Karoleks napisał(a):
> [...]
    > trudny? (trudniejszy niz w latach poprzednich), wszelkie info w tej sprawie

    Bardzo mało czasu było na cześci karnej, sprawy miały po kilkunastu
    swiadków. Na cywilnej było trochę problemu z nietypowymi ustawami.
    Gremialnie poszukiwano a to starego układowego, a to ustawy o ustroju
    Warszawy, a to prawa spółdzielczego.

    Ale żarcie było dobre. I dawali dobrą kawę.