    From: Kocureq <a...@...stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Date: Sat, 12 Feb 2005 14:21:48 +0100

    Budzik wrote:

    > ok, ja rozumiem ze toze kierowcy nagminnie przekraczaja predkosc powoduje
    > ze ja, jako pieszy musze bardziej uwazac - nie zwalnia to chyba jednak
    > kierowców z odpowiedzialnosci za ich czyny, prawda? T oze cos jest
    > powrzechne nie sprawia ze odpowiedzialnosc przechodzi na druga strone!

    Alez oczywiscie. Ale dopoki na dialerach nie spoczywa obowiazek
    wyswietlania regulaminu duzym fontem, ladnie pokazanego itp. to nie
    ponosza odpowiedzialnosci za czyny uzytkownika. Uzytkownik podpisujac
    umowe z TP SA zgodzil sie ponosic pelna odpowiedzialnosc za polaczenia
    wykonane ze swojej linii.

    > zdaje sie ze z kredytami zaczeto juz walczyc, prawda??? ZTCW prawo zmieniło
    > sie i teraz biorac kredyt musisz poznac jego realne oprocentowanie? Jak nie
    > poznasz, to juz nie jest twoja nieuwaga tylko wina banku! Czyli jednak
    > musisz zostac dokladnie poinformowany o warunkach!

    Ale w przypadku kredytow. Fajnie by bylo jakby tak bylo tez w przypadku
    dialerow, ale tak nie jest.

    Do tego czasu jesli nie znajdziesz / ludzie chcacy protestowac itp. nie
    znajda dialera, ktory sie am instaluje, zmienia ustawienia, psuje czy
    ogolnie grzebie w systemie to ponosisz / ponosza pelna odpowiedzialnosc
    za te polaczenia.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \