  • 51. Data: 2022-08-17 14:59:01
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Spróbuj ogarnąć, ze to był ten sam pracodawca. Rejonowy / Wojewódzki
    > Urząd Spraw Wewnętrznych.

    Nie widzieli z kim podpisują umowę o pracę?

    > Nawet nikt o to nie pytał. Oczywiście możesz iść i grzebać w teczce
    > personalnej, ale mało kto to robił. Wówczas nie miało to żadnego
    > znaczenia. Cyferka numeru statystycznego stanowiska się zmieniała.

    Nie widzieli z kim podpisują umowę o pracę?

    Bo ja znam takich, którzy wiedzieli czym te urzędy się zajmują.

    > Spróbuj ogarnąć, że mundurowi służą Polsce,,

    Spróbuj ogarnąć, że powinni, a jednak nie służyli.

    > a to, ze tą Polską czasem
    > rządzą idioci,

    ...nijak nie usprawiedliwia mundurowych, którzy jak słusznie zauważyłeś,
    powinni służyć Polsce, a nie idiotom.

    Szkoda, że gdy wykonujecie rozkazy idiotów, bo rozkaz to rozkaz, jakoś
    zapominacie, że służycie Polsce.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-traktowan
    y-w-szczegolny-sposob-to-juz-kolejna-kontrowersyjna-
    sprawa/snwsm8h

    Mam podać więcej, czy resztę dasz radę znaleźć samodzielnie?

    Przykłady "służby" dla Polski z PRLu też dasz radę znaleźć samodzielnie,
    czy też ci pomóc?

    > to już wina wybierających ich Polaków, a ne mundurowych.
    > reszta stanie się prostsza.

    Nie twierdzę, że to tylko i wyłącznie wina mundurowych, którzy powinni
    służyć Polsce, a nie idiotom.

    Po to przysięgacie i na tym polega służba Polsce, że jak Polacy wybiorą
    idiotów i ci idioci łamią prawo i wydają niezgodne z prawem rozkazy, to
    wy macie służyć Polsce i tych łamiących prawo idiotów ścigać i wsadzać
    do więzienia.
    Już kiedyś ci to tłumaczyłem, ale jak widać nadal nie załapałeś na czym
    polega twoja praca, za którą płacę ci wynagrodzenie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 52. Data: 2022-08-17 16:10:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 14:59, Kviat pisze:
> [...]
    > idiotów i ci idioci łamią prawo i wydają niezgodne z prawem rozkazy, to
    > wy macie służyć Polsce i tych łamiących prawo idiotów ścigać i wsadzać

    Gorzej, jak oni stanowią prawo i rozkazy są z nim zgodne. Ale to zbyt
    skomplikowane dla Ciebie zapewne.

    --
    Robert Tomasik

  • 53. Data: 2022-08-17 17:15:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    >>> pensji. To ile by musieli mieć tej pensji, by dostać 4 tyś. złotych?
    >>> 10.000 zł. Komendant Wojewódzki chyba tyle nie ma, a i zostać nim w
    >>
    > I słusznie, bo SB w 1990 roku zlikwidowali, więc to nei ma głębszego sensu.

    To po co się zastawawisza? To jak pałował byś kolegów gdyby jak julki
    wyszli poprostestować?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2022-08-17 17:21:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Uważam za dziejową sprawiedliwość, by
    > wszyscy posłowie oraz osoby, które uczestniczyły w tworzeniu tej ustawy
    > oraz jej realizacji zostały dokładnie w ten sam sposób potraktowane, jak
    > również z osobistego majątku pokryły odszkodowania.

    Ale tak się nie stanie bo reszta piesków którzy czekają na emki na
    podstawie _tej_samej_ ustawy radośnie merda ogonami przed schodami
    donikąd i pilnuje, żeby nikt winnych tego aktu prawnego nie niepokoił
    jakimiś protestami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2022-08-17 17:24:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spróbuj ogarnąć, że mundurowi służą Polsce,

    To akurat gówno prawda - służą władzy za pieniadze i przywileje. Jeśli
    służą polsce to tylko przypadkiem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2022-08-17 17:26:58
    Temat: Re: JEBAĆ SRUE
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli państwo narusza prawa pracownicze, bo każdy inny przedsiębiorca ne
    > płacąc składki ubezpieczeniowej jest przestępcą?

    Po raz kolejny pokazujesz, że nie znasz podstawowych aktów prawnych
    dotyczących funkcjonowania policji w państwie. Choć przyznam że jestem
    zaskoczony - myślałem że ustawę o zaoopatrzeniu... to każdy kulson
    dobrze zna, a tu wychodzi że nawet tego nie ogarniacie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2022-08-17 17:28:33
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Shrek pisze:

    > To akurat gówno prawda - służą władzy za pieniadze i przywileje. Jeśli
    > służą polsce to tylko przypadkiem.

    PSI/PISipadek

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 58. Data: 2022-08-17 18:31:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Gorzej, jak oni stanowią prawo i rozkazy są z nim zgodne. Ale to zbyt
    > skomplikowane dla Ciebie zapewne.

    Wskaż prawo do napierdalania pałami pokojowo protestujących ludzi.
    Wskaż prawo do ochraniania przez policję przemarszu faszystów
    nawołujących do nienawiści i przemocy - reakcja na takie coś, POLICJI
    służącej Polsce, byłaby natychmiastowa.
    I kto wydał takie rozkazy?
    I dlaczego takie niezgodne z prawem rozkazy są wykonywane?
    Dlaczego ludzie wydający rozkazy niezgodne z prawem jeszcze nie zostali
    aresztowani?

    Gdzie jest ta uczciwa POLICJA służąca Polsce, gdy ich "koledzy" wykonują
    rozkazy niezgodne z prawem łamiąc prawo? Dlaczego tych "kolegów"
    łamiących prawo nie zakuwają w kajdanki służąc Polsce?

  • 59. Data: 2022-08-17 18:35:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziejową sprawiedliwością byłoby usuwanie komunizmu jak nazimu w np. Norwegii: zakaz
    wstępu na studia dla dzieci nazistów.
    A u nas Władki się chciały sprawdzić w biznesie, a dzieci Władków sprawdzają swoje
    siły w mediach (najlepszy numer że za
    amerykańskie pieniądze).
    A tak swoją drogą to wśród rozlicznych resortowych znajomych nie masz nikogo, kto
    mordował, tak po prostu mordował ludzi (bo rozkaz
    pisany lub mówiony)??

    -----

  • 60. Data: 2022-08-17 18:37:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie widziałem jeszcze rządu, który by zabierał bogatym i dawał biednym.
    Wszystkie bez wyjątku zabierają biednym i dają bogatym.
    Ale są biedni i bogaci "najsi" i "wajsi".

    -----