  • 1. Data: 2022-08-14 21:00:11
    Temat: zachowanie 'służb' podpada tu pod Art. 190a §1 czy jeszcze nie? :)
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://www.youtube.com/watch?v=F24OXsj3PGQ

  • 2. Data: 2022-08-16 13:13:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 14 Aug 2022 21:00:11 +0200, m4rkiz napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=F24OXsj3PGQ

    Przyznam, że to jest lepsze od słynnego skeczy Neo-nówki.
    Aż się dziwię, że Robert Policmajster jeszcze nie wytłumaczył, iż kulsony
    zawsze tak sobie chodzą za starszymi paniami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2022-08-16 20:24:35
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2022.08.16 o 13:13, Olin pisze:

    > Przyznam, że to jest lepsze od słynnego skeczy Neo-nówki.
    > Aż się dziwię, że Robert Policmajster jeszcze nie wytłumaczył, iż kulsony
    > zawsze tak sobie chodzą za starszymi paniami.

    Czy może mi ktoś wyjasnic o co tej Pani chodzi ?
    Bo jak dla mnie ona robi sobie szoł z policjantów.
    Czy wejściem za taśmę naruszyła jakiś artykuł ?

  • 4. Data: 2022-08-17 11:31:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 20:24:35 +0200, Monika Głowacka napisał(a):

    > Czy może mi ktoś wyjasnic o co tej Pani chodzi ?
    > Bo jak dla mnie ona robi sobie szoł z policjantów.
    > Czy wejściem za taśmę naruszyła jakiś artykuł ?

    Przecie pod filmem jest wszystko wyciemnione.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/