  • 51. Data: 2005-05-25 11:52:36
    Temat: Re: detektyw Krzysztof R.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d71oic$mcv$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > no a czy uwazasz ze ktos kto sie kulturalnie bawi a ktos kto wszczyna
    > zadyme jest tak samo wartosciowy?

    uwazasz ze kraweznik ma deycydowac o tym ktore zycie jest bardziej
    wartosciowe?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 52. Data: 2005-05-25 12:07:02
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > uwazasz ze kraweznik ma deycydowac o tym ktore zycie jest bardziej
    > wartosciowe?
    Nie. Odnioslem sie tylko do stwierdzenia sugerujacego ze chuligan i
    spokojny czlowiek sa tak samo wartosciowi.
    Tak sie sklada ze akurat studiuje w lodzi i dwa lata mieszkalem na
    lumumbowie. I malo brakowalo a bylbym na tych juwenaliach. Blad policji
    byl taki ze zostala zabrana ostra amunicja. To ze bron zostala uzyta -
    obawiam sie ze byla taka koniecznosc. Blad byl jeszcze po stronie
    orgainzatorow ze nie zapewnili wystarczajacej ochrony oraz po stronie
    decydentow odpowiedzialnych za rozegranie meczu na widzewie w tym samym
    czasie

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 53. Data: 2005-05-25 12:32:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > orgainzatorow ze nie zapewnili wystarczajacej ochrony oraz po stronie
    > decydentow odpowiedzialnych za rozegranie meczu na widzewie w tym samym

    najwiekszy bład policji polegał na tym za strzelala powyzej pasa.

    P.

  • 54. Data: 2005-05-25 13:50:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Dembiński wrote:

> [...]
    >
    > Nie strzelano do studentów. Ale jeśli chodzi o chuliganów, to ostra
    > amunicja wchodzi w grę. W końcu są to ludzie mniej wartościowi,

    A i wg ciebie oni z tą ostrą amunicją wyjechali już z jednostki w celu
    strzelania do mniej wartościowych chuliganów.

  • 55. Data: 2005-05-25 19:30:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości

    > wszystko ok, ale problem jaki poruszylem to taki, czy R. ma do takich
    > dzialan prawo. jesli siedze sobie u siebie w domu i nagle wpada mi do
    > chalupy R + 4 gosci w kominiarkach z bronia i okrzykami: "ZIEMIA!
    ZIEMIA!"

    To masz prawo odpowiedzieć ogniem, walnąć ich siekierą i co Ci tam
    przyjdzie do głowy. Jest to normalny napad. Wyjątek jest wówczas, gdybyś
    siedząc w domu akurat popełniał przestępstwo. Na przykład celował z okna
    karabinem do przechodnia. No wówczas można by było uznać, że R + 4
    korzysta z prawa do obrony koniecznej. Ale to absurdalny przykład.

    > jak w jednym z ostatnich odcinkow detektywa (o jakims cyganie) to mam
    sie
    > ich sluchac? watpie. generalnie moge to chyba traktowac jako napasc i
    sie
    > bronic. oczywiscie pomijam fakt jaka mam szanse solo przeciwko takiej
    > "reprezentacji" biura Rutkowskiego ;-)

    Szanse, nie szanse. Tutaj gra w zasadzie rolę zaskoczenie. Ale ich
    sytuacja procesowym gdybyś dobył siekiery i zaczął nią wymachiwać była
    by bardzo marniutka. Ani użyć broni, bo się bardziej pogrążają, ani
    uciekać. Zresztą podejrzewam, że te nagrania są po prostu reżyserowane
    pod publikę. Bo zakładając, że to jest wierna relacja, to w zasadzie na
    podstawie tego materiału powinno się wszczęć z urzędu postępowanie
    przygotowawcze przeciwko R + 4 o nadużycie uprawnień pracownika ochrony
    / detektywa (nie wiem jaka on ma tam licencję w końcu formalnie) i kilka
    innych czynów. Oglądałem tylko kawałeczek tego (to ten program, co
    gościowi podsłuch założyli na ciele i się zepsuł?).

  • 56. Data: 2005-05-25 19:33:13
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widać mają kiepskiego albo rzecznika prasowego albo webmastera.
    > Albo obu :)

    No nie, rzecznik "bardzo dobry" jest - tylko o sukcesach
    policji pisze ;-)

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 57. Data: 2005-05-25 19:44:16
    Od: stonka <i...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > przygotowawcze przeciwko R + 4 o nadużycie uprawnień pracownika ochrony
    > / detektywa (nie wiem jaka on ma tam licencję w końcu formalnie)

    z tego co pisze prasa, to jej nie ma juz od daaaaawna.

  • 58. Data: 2005-05-25 20:14:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stonka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > z tego co pisze prasa, to jej nie ma juz od daaaaawna.

    Prasa nie jest akurat najlepszym źródłem wiedzy w takich sprawach.

  • 59. Data: 2005-05-25 20:45:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "stonka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Prasa nie jest akurat najlepszym źródłem wiedzy w takich sprawach.

    he he, prasa wie tyle ile przeczyta na newsach

  • 60. Data: 2005-05-25 22:06:38
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Przeinaczasz fakty,

    Jeszcze jedno - jakie fakty ja niby przeinaczam, skoro
    żadnych faktów nie podałem? Możesz sprecyzować?

    Piotr