  • 1. Data: 2005-05-18 13:21:24
    Temat: detektyw Krzysztof R.
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    pare razy zdarzylo mi sie ogladac na tvn "detektywa". ciekawi mnie czy te
    zdarzenia sa rezyserowane. podejrzewam, ze w duzej mierze tak.

    ale jesli nie, to na jakiej podstawie rutkowski i jego ludzie podczas
    zatrzyman dzialaja uzywajac srodkow przymusu bezposredniego? czy po
    stwierdzeniu, podsluchaniu czy zarejestrowaniu jakiegos przestepstwa maja
    prawo rzucac sie na czlowieka i obezwlagniac go jak policja lub abw? czy to
    dzialanie jest na zasadzie zatrzymania obywatelskiego czy w pelni bezprawne?

    innym razem czytalem na pms jak sobie jechaly w korku 2 wozy "rutkowski
    patrol" ze stroboskopami w swiatlach i na klaksonie. niby sie pod pojazdy
    uprzewilejowane nie podszywaly, ale jednak ludzie je przepuszczali...

    czy temu czlowiekowi uprawnienia do takiego postepowania daje legitymacja
    detektywa czy posla?

    --
    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2005-05-18 13:59:14
    Temat: Odp: detektyw Krzysztof R.
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kuba-RPM <K...@C...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:428b3e22$0$27725$f...@m...aster.pl...
    > witam,
    > pare razy zdarzylo mi sie ogladac na tvn "detektywa". ciekawi mnie czy te
    > zdarzenia sa rezyserowane. podejrzewam, ze w duzej mierze tak.

    plyta DVD pt "Detektyw" ma dodatek extra w ktorym pokazane jest w zasadzie
    ze
    teksty wypowiadane przez Rutkowskiego sa kilkakrotnie krecone w czasie akcji
    zeby
    jakos "fajnie wyszlo" !

    Nie posiadam wiedzy takowej aby odpowiedziec na pozostale pytania
    lecz osobiscie uwazam ze Rutek przegina .

    Nikon

  • 3. Data: 2005-05-18 14:27:48
    Temat: Re: detektyw Krzysztof R.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czy to
    > dzialanie jest na zasadzie zatrzymania obywatelskiego czy w pelni

    Ludzie Rutkowskiego mają takie same uprawnienai, jak szaru obywatel.
    Moga ujać przestępcę na gorącym uczynku lub w bezpośrednim pościgu.
    Nigdy nie słyszałem z wiarygodnych (prasa nie ejst wiarygodna dla mnei)
    źródeł relacji z akcji ludzi Rutkowskiego. Ale czasem faktycznie muszą
    przeginać, skoro w Szwecji taki numer wywinęli. Tylko tam ich szybko
    ustawiono we właściwym miejscu.

> [...]
    pojazdy
    > uprzewilejowane nie podszywaly, ale jednak ludzie je przepuszczali...

    Stroboskop w światłąch, to światła błyskowe. Za ich instalacje zabiera
    sie dwód rejestracyjny - no przynajmniej powinno. Użycie sygnału
    dźwiękowego nuiezgodnie z przeznaczeneim, to wykroczenie. Za jedno i
    drugie należy się mandat.

    > czy temu czlowiekowi uprawnienia do takiego postepowania daje
    legitymacja
    > detektywa czy posla?

    Mnie się wydaje, ze w tych opisach jest sporo przesady i reklamy. W
    praktyce jedno zawiadomienie tak napadniętego i po sprawie. Tyle, ze sam
    Rutkowski nigdy tego nie robi, więc jakby co kłopot mają jego
    pracownicy, którzy tracą licencje, a Rutkowski pewnie wówczas z za ich
    pleców tłumaczy, ze o niczym nie wiedział i nie wyrażał zgody.

  • 4. Data: 2005-05-18 14:42:23
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ot i mamy problem wydumany przez okularników i cherlaków: jak uczciwie dać w mordę
    bandycie, skoro tzw. państwo rady
    nie daje ??
    JaC

  • 5. Data: 2005-05-18 14:51:55
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik 666 <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d6fk7q$343$...@n...interia.pl...
    > Ot i mamy problem wydumany przez okularników i cherlaków: jak uczciwie
    dać w mordę
    >bandycie, skoro tzw. państwo rady
    > nie daje ??
    > JaC
    tu masz racje , Rutek pomaga .... gdyby nie on , kto wie co by było z tymi
    którym Rutkowski pomagał ?
    Pewnie Adam z odcinka "Dług" już by nie żył ?!

    Nikon

  • 6. Data: 2005-05-18 16:55:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Stroboskop w światłąch, to światła błyskowe. Za ich instalacje zabiera
    > sie dwód rejestracyjny - no przynajmniej powinno.

    Na jakiej podstawie?

    --
    KRZYZAK

  • 7. Data: 2005-05-18 17:06:54
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 18 May 2005 18:55:08 +0200,
    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> screamed:

    > Na jakiej podstawie?

    Juz z samego zdrowego rozsadku. Byl na to ktorys punkt pord.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 19:06:19 user up 10615 days, 7:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Gravity is a myth, the Earth sucks.

  • 8. Data: 2005-05-19 13:24:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl> napisali:

    > Juz z samego zdrowego rozsadku. Byl na to ktorys punkt pord.

    I nadal jest. Ale mowi o niebieskim blyskowym, zoltym itd.
    Nie ma mowy o bialym.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 9. Data: 2005-05-19 14:13:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd8p4ic.pcu.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > I nadal jest. Ale mowi o niebieskim blyskowym, zoltym itd.
    > Nie ma mowy o bialym.

    Ale mówi o tym, jakie światła w samochodzie mogą być. Białych błyskowych
    nie może i to podstawa do zatrzymania dowodu rejestracyjnego.

  • 10. Data: 2005-05-20 22:32:14
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> writes:

> [...]

    > czy po stwierdzeniu, podsluchaniu czy zarejestrowaniu jakiegos
    > przestepstwa maja prawo rzucac sie na czlowieka i obezwlagniac

    Czytałem gdzieś, że w państwie prawa to organy państwowe mają monopol
    na przemoc. Oznacza to ni mniej ni więcej, że po pysku można dostać
    wyłącznie od policjanta albo innego urzędnika państwowego :>

    Oczywiście nie wiem jak to jest rozwiązane w Polsce, nigdy nie wnikałem.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl