  • 1. Data: 2005-05-18 13:23:47
    Temat: okres po jakim wzywa ZUS (zasilek chorobowy)
    Od: sufa <s...@i...pl>

    witam

    przejrzalem strony zusu, ale niestety nie natrafilem na poszukiwana
    informacje.
    sytuacja jest taka: jestem na nieprzerwanie chorobowym od 29 marca
    biezacego roku (ta sama choroba). dostalem wezwanie do zusu. nie bardzo
    wiem o co moze chodzic - z tego co pamietam dopiero po uplywie 180 dni
    zus wzywa aby stwierdzic czy nadaja sie do pracy czy moze na rente. a tu
    uplynelo raptem poltora miesiaca. sa jakies wyrywkowe sprawdzanie czy na
    przyklad pacjent nie symuluje (w wezwaniu jest prosba o przywiezienie
    dokumentacji chorobowej). czy moze pracodawca chcac sie mnie pozbyc
    wystosowal do zusu jakies pismo, nie informujac mnie o tym?
    prosze o pomoc.

    s.
    --
    sig under construction

  • 2. Data: 2005-05-18 13:47:19
    Temat: Re: okres po jakim wzywa ZUS (zasilek chorobowy)
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Moim zdaniem to wyrywkowe sprawdzanie czy zwolnienie lekarskie jest zasadne.
    Moze lekarz daje za dlugie zwolnienia? Ja chorowalam na kregoslup i
    dostawalam L4 na 2 tygodnie, pozniej musialam pokazywac sie lekarzowi i
    dostawalam nastepne zwolnienie.

    Pozdrawiam
    Basia

  • 3. Data: 2005-05-20 18:03:21
    Od: sufa <"sufa[tnij]"@irc[tnij].pl>

    Barbara napisał(a):
> [...]
    > Moze lekarz daje za dlugie zwolnienia? Ja chorowalam na kregoslup i
    > dostawalam L4 na 2 tygodnie, pozniej musialam pokazywac sie lekarzowi i

    tak, mialas racje, byla to wyrywkowa kontrola :)

    --
    s.
    sig under construction