  • 11. Data: 2005-02-11 18:55:18
    Temat: Re: czy zaplace mandat ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    news:1sug29ao7iaou.dlg@valter.biteme...

    > oglądał i od wewnątrz robaczku.

    Jeśli uważasz, że zeznanie dwóch świadków zeznających pod odpowiedzialnością
    karną można obalić słowem obwinionego to....
    ..nic nie napiszę. Grupa oceni.
    Może ocenią twoje IQ na 60 (poziom suchego kawałka drewna lipowego ) , może
    ciut wyżej;))

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-02-11 19:09:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Można... Nie wypowiadam się czy w tym przypadku, ale można.

    Bez żadnych innych dowodów?
    Podaj przykład( może być "akademicki" )

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-02-11 19:10:58
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Jeśli uważasz, że zeznanie dwóch świadków zeznających pod
    > odpowiedzialnością karną można obalić słowem obwinionego to....
    > ..nic nie napiszę.

    Można... Nie wypowiadam się czy w tym przypadku, ale można.

    KG

  • 14. Data: 2005-02-11 22:30:04
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Leszek" <l...@p...fm> napisał(a)
    w news'ie: news:cuik8s$1jq$1@opal.icpnet.pl

    > [...................]
    > Bo?????
    > Nie pisz głupot, na tej grupie od tego są inni;)))

    ROTFL Czyżbyś miał na myśli swego "ulubieńca"
    Przemka R ?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Drobne awarie nie istnieją, jeżeli miała jednak miejsce drobna awaria,

  • 15. Data: 2005-02-11 23:35:03
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Leszek* wrote in <news:cuiv2l$fl3$1@opal.icpnet.pl> :

    > Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > Jeśli uważasz, że zeznanie dwóch świadków zeznających pod odpowiedzialnością
    > karną można obalić słowem obwinionego to....

    nic takiego nie napisałem. Sam w takim razie zrewiduj swoje IQ.

    Jeśli twierdzisz że zeznania świadka są warte tyle co dowody
    "fizyczne" (nagranie itd.) to gratuluje bezmyślności psychologicznej.

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 16. Data: 2005-02-12 09:01:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL Czyżbyś miał na myśli swego "ulubieńca"
    > Przemka R ?

    Niekoniecznie. On nie jest taki groźny. Jego głupota jest rażąca i aż bije z
    jego słów więc nie trzeba innych ostrzegać;))

    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2005-02-12 09:02:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > nic takiego nie napisałem.

    Niestety, grupa widzi co napisałeś:(

    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2005-02-12 09:06:19
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik _ValteR_ napisał:

    > Jeśli twierdzisz że zeznania świadka są warte tyle co dowody
    > "fizyczne" (nagranie itd.) to gratuluje bezmyślności psychologicznej.

    Przeciez on nic takiego nie napisal. On pisal o sytuacji swiadkowie vs
    obwiniony. Czyje slowa sad ocenie jako bardziej obiektywne? Ludzi,
    ktorym to wisi bo ich to niedotyczy czy osoby, ktora w sprawie moze
    poniesc konsekwencje np. finansowe?

    Sa to pytania retoryczne wiec odpowiedz jest zbedna.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2005-02-12 09:21:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Sa to pytania retoryczne wiec odpowiedz jest zbedna.

    Przeczuwam, że i ten post jest zbędny. Może go nie zrozumieć;))

    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2005-02-12 10:02:44
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    marcin:
    > czy zaplace mandat ? czy po tych wyjasnieniach policja i tak moze nie
    > odstapic od wystawienia mandatu...

    Ja tam prawnikiem nie jestem. Ale poprosilbym dobrego kumpla, co by mi
    poswiadczyl, ze byl tam ze mna i stalismy teges. Z idiotami nie zawsze mozna
    normalnie.
    Pozdr. Dulek