  • 21. Data: 2005-02-12 11:22:51
    Temat: Re: czy zaplace mandat ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cuinas$2aq$1@nemesis.news.tpi.pl>, marcin wrote:
    > Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    > bym
    > bylo ich dwoch - niestety

    Jak już Ci powiedziano - opisz sytuację jak ją tu przedstawiłeś, potwierdź
    papierami od lekarza i już. Nie bądź idiotą i nie baw się w kombinacje w
    takiej głupiej sprawie. Policjanci/sąd też ludzie i nie sądzę abyś miał z
    powodu tej sytuacji specjalnie ucierpieć.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2005-02-12 12:23:44
    Od: "marcin" <m...@m...marcin>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:buokuc.lr.ln@ziutka.router...
> [...]
    > takiej głupiej sprawie. Policjanci/sąd też ludzie i nie sądzę abyś miał z
    > powodu tej sytuacji specjalnie ucierpieć.
    tak wlasnie zamierzam uczynic - zapomnialem napisac, ze zrobilem zdjecia i
    krotki filmik tego miejsca
    szeroki deptak (pomylka - to nie byl chodnik) byl przysypany sniegiem,
    nieoznakowany i wygladal jak podjazd pod apteke (widac na zdjeciu slady
    innych samochodow - mialem prawo nie wiedziec, ze to deptak)...zostalo
    jeszcze mnostwo miejsca do przejscia... na razie czekam na przekaz znajomego
    z policji co sie dzialo dalej jak odjechalem z tamtego miejsca...
    pozdrawiam

  • 23. Data: 2005-02-12 22:23:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    _ValteR_ napisał(a):

    > Jeśli twierdzisz że zeznania świadka są warte tyle co dowody
    > "fizyczne" (nagranie itd.) to gratuluje bezmyślności psychologicznej.

    IMHO zarzuty trzeba udowodnic... A przynajmniej uprawdopodbnic, a nie
    znalesc 2 gosci ktorzy "potwierdza".

  • 24. Data: 2005-02-12 23:47:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    _ValteR_ wrote:

> [...]
    > tylko, że zaparkowałeś prawidłowo i odgoniłeś tego faceta jak ci
    > próbował coś za wycieraczke wkładać - mści się. Podstawa to kłamać bez

    Do Marcina: nie słuchaj takich kretyńskich "porad" - jak zaczniesz
    sędziemu kłamać, to możesz jeszcze dostać w d*.* za wprowadzanie w błąd
    wymiaru sprawiedliwości.

  • 25. Data: 2005-02-13 01:13:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@m...marcin> napisał w wiadomości

    Po pierwsze, to jak patrol po przybyciu stwierdził, ze już nie stoisz, to na
    99% sprawę tym zakończył. Taż to w końcu tylko parkowanie w miejscu
    niedozwolonym i nikt tego wałkować nie będzie. W każdym razie mandatem Cię
    karać nie będą.

    Teoretycznie ów jegomość z telefonem mógł by złożyć zawiadomienie o
    popełnieniu wykroczenia. Wówczas spotkacie się przed sądem. No ale Ty masz
    przecież tę receptę no i na świadka można powołać lekarza. Myślę, ze sąd
    albo uzna, że działałeś w stanie wyższej konieczności, albo jeśli nawet uzna
    Cię winnym, to poprzestanie na upomnieniu, bo przecież sprawa jest durna i
    marginalna.

    Gdyby przez przypadek ktoś Ci chciał mandat wręczać, to go nie przyjmuj.
    Przed sadem moim zdaniem spokojnie się wytłumaczysz.

  • 26. Data: 2005-02-13 06:33:08
    Od: "marcin" <m...@m...marcin>

> [...]
    > Gdyby przez przypadek ktoś Ci chciał mandat wręczać, to go nie przyjmuj.
    > Przed sadem moim zdaniem spokojnie się wytłumaczysz.
    dzieki za rade - tak wlasnie zamierzam... zdjecia i filmik juz mam
    (nieoznakowanego deptaka przysypanego w zimie i wygladajacego jak podjazd do
    apteki)
    na razie wiadomo mi od znajomego policjanta, ze w jakiejs ksiazce nie ma
    zadnego wpisu na moj temat, jeszcze ma sie spytac dyzurnego..
    wynika, ze policja albo odpuscila, albo gosciu jak zobaczyl, ze ja
    odjechalem to poszedl no i sparwy w tym momencie nie ma..
    pozdrawiam

  • 27. Data: 2005-02-13 10:46:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 13 Feb 2005 00:47:49 +0100,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:
    > Do Marcina: nie słuchaj takich kretyńskich "porad" - jak zaczniesz
    > sędziemu kłamać, to możesz jeszcze dostać w d*.* za wprowadzanie w błąd
    > wymiaru sprawiedliwości.

    W kwestii formalnej - wystarczyłaby sama '*' - w tym wyrazie nie ma kropki.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 11:46:17 user up 10521 days, 23:41, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every suicide is a solution to a problem.

  • 28. Data: 2005-02-13 12:24:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Bez żadnych innych dowodów?
    > Podaj przykład( może być "akademicki" )

    wystarczy że tych dwóch świadków poplącze się w zeznaniach...
    albo będzie zbyt zgodnie zeznawało (protokoły co do słowa te same) ;)

    KG