  • 11. Data: 2003-10-09 15:16:46
    Temat: Re: czy urząd moze zadawac osobiste pyt ania???
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bm28co$rln$2@news.onet.pl

    > Odmów im jakichkolwiek informacji. Powołaj się na przepis, że nie masz

    Rotfl ale rada... ale w koncu czego sie mozna spodziewac po chydrauliku
    ktory udaje ze zna sie na wszystkim na swiecie ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2003-10-09 15:17:27
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bm28co$rln$2@news.onet.pl

    > Odmów im jakichkolwiek informacji. Powołaj się na przepis, że nie masz

    Rotfl ale rada... ale w koncu czego sie mozna spodziewac po hydrauliku

  • 13. Data: 2003-10-09 15:17:59
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:bm3ad0$vkf$1@topaz.icpnet.pl

    > Wtedy z pomocą nadciągnie Areczek-buraczek i powybija im zęby. O!!

    Przygrzmoci im bulawa albo innym buzdyganem :P

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2003-10-09 22:18:47
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > A ja coś mówilem o "zaszkodzić"?

    Przeczytaj swoj post pare linijek wyzej. Moge ci zacytowac:
    "Odmów im jakichkolwiek informacji. Powołaj się na przepis, że nie masz
    obowiązku
    składać zeznań, które mogą Ci zaszkodzić."

    > Nigdzie Cię nie obrażałem.

    Odnioslem inne wrazenie.
    Sformulowanie: "Masz mentalność niewolnika, albo małego dziecka, które
    uważa,
    że ojciec wszystko widzi" uwazam za obrazliwe w stosunku do mnie. Tym
    bardziej
    ze nie mialem okazji z toba wczesniej dyskutowac na tej liscie.

    Ale nie chowam urazy.

  • 15. Data: 2003-10-09 22:29:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    NoMAD rzecze:
    > Przeczytaj swoj post pare linijek wyzej. Moge ci zacytowac:
    [..]

    Nie musisz. Chodziło mi o wyrywanie ze zdania pojedyńczego słowa
    i dorzucania cudzysłowów.

    > Odnioslem inne wrazenie.
    [..]
    > Ale nie chowam urazy.

    No może inaczej powinienem to powiedzieć. Przepraszam za to zdanie.
    Nie zmienia to jednak tego, że to co mówisz to przypisywanie US boskiej
    omnipotencji i ustawianie się wobec urzędasów w roli poddanego.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 16. Data: 2003-10-10 03:39:22
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <P...@k...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Thu, 9 Oct 2003, Marcin Debowski wrote:
    > Pytam (po dobroci ;)) na jakiej podstawie US może chcieć
    > informacji o wydatkach które *nie powodują* obowiązku
    > podatkowego (czyli "a") od *kupującego* na zasadzie
    > "zrób mi listę" ;) ?

    Pojęcia nie mam bo nie mam takiegoż o prawie podatkowym :) ale ...

    > Chodzi o sprawę prostą: dlaczego mają istnieć środki nacisku
    > na "małego" podatnika, które nie zadziałają ani wobec
    > dużej firmy ani wobec przestępców - bo ci mają prawników ??

    ..niestety, to jest faktem i jeśli ktoś nie jest hobbystą z duża ilością
    czasu i nerwów, lub nie ma dochodu który chce ukryć to mimo wszystko
    zalecałbym współpracę z US :) Tym bardziej że w sumie co to szkodzi? To
    trochę na zasadzie, że nie oburzam się na policjanta jak mnie poprosi czy
    może sprawdzić IMEI mojej komórki.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2003-10-11 20:38:16
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Jak Ci ma cokolwiek zaszkodzić, to odmów składania wyjaśnień. Moja dewiza do
    niczego się nie przyznawaj. Niech Ci udowodnią. Ciekawe czy mają czas.
    Szyna

    Ja pisałem ten post?
    Nie na 99% nie, raczej nie pamiętam. Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.

  • 18. Data: 2003-10-15 09:01:31
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    > Ania rzecze:
    > [..]
    > Odmów im jakichkolwiek informacji. Powołaj się na przepis, że nie masz obowiązku
    > składać zeznań, które mogą Ci zaszkodzić.

    Tak sie wykrecac moga IMHO tylko osoby z "kregow sprawujacych wladze"...

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 19. Data: 2003-10-18 00:29:06
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003 00:29:14 +0200, Arek wrote:
    [ciach]
    > No może inaczej powinienem to powiedzieć. Przepraszam za to zdanie. Nie
    > zmienia to jednak tego, że to co mówisz to przypisywanie US boskiej
    > omnipotencji i ustawianie się wobec urzędasów w roli poddanego.

    bo w porównaniu z podatnikiem, mają niemalże boskie plenipotencje.
    zanim gruby schudnie, chudy z głodu zdechnie. znasz to?

    pozdrav

    maHo

    --
    - Dzięki za info, znaczy nie jestem ostatnim lamerem :-))).
    - no co ty - lamerzy nie uzywaja PLD ;>

  • 20. Data: 2003-10-18 10:48:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    maHo rzecze:
    > bo w porównaniu z podatnikiem, mają niemalże boskie plenipotencje.

    No niemożliwe bo przecież to by oznaczało państwo policyjne.
    A dyć wg moich oponentów w takowym nie żyjemy... ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek