  • 1. Data: 2003-10-08 18:05:47
    Temat: CYFRA+
    Od: "Gabi" <g...@i...net.pl>

    Witam,
    2-3 lata temu podpisalam umowę z WIZJĄ ponieważ WIZJĘ "wchłonęła"
    CYFRA-żadnego aneksu do umowy nie podpisywałam., zaleglosci z tytułu
    płacenia abonamentu nie miałam, pozostał mi bezuzyteczny dekoder i rzecz
    jasna powinnam go zwrocić WIZJI ta jednak juz nie istniala. Leżał więc sobie
    owy dekoder, aż tu dziś otrzymuję pismo wrzucone do skrzynki z firmy
    windykacyjnej KRUK która życzy sobie natychmiastowego uiszczenia kwoty około
    300 PLN za nieterminowy zwrot dekodera. Może mieliscie podobne
    doświadczenia lub ktoś kto zna się na prawie mógłby sie wypowiedzieć czy
    mają prawo żądać ode mnie zapłaty?
    Z góry dziekuje za informacje.

    pozdr.
    Gabi