  • 61. Data: 2016-02-05 14:52:31
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > ROTFL
    > 10 mln dolarów za obraz - a co tam tyle kosztowało?
    > Zobacz jaka to przebitka!

    może był fabrycznie nowy ;P

    Icek

  • 62. Data: 2016-02-09 13:59:23
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 01 Feb 2016 10:36:21 +0100 (CET), w <a...@b...pl>,
    "A. Filip" <a...@b...pl> napisał(-a):

    > W poście otwierającym wątek jest 200% czyli +100%. Ja czegoś takiego
    > osobiście (może poza "groszowymi" produktami) nie pamiętam a raczej bym
    > wkurwiony zapamiętał "na długo" :-)

    Idź do MediaMarktu po kabelek :)

  • 63. Data: 2016-02-09 14:01:05
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 2 Feb 2016 02:07:18 -0800 (PST), w
    <b...@g...c
    om>, n...@t...net.pl
    napisał(-a):

    > Szybka hiperinflacja zaaplikowana przez Balcerowicza
    > spowodowała hiperszybkie zubożenie społeczeństwa
    > polskiego a zarazem hiperszybkie bogacenie się dawnej
    > nomenklatury. Przy inteligentnym zarządzaniu państwem
    > dziś bylibyśmy w zupełnie innej sytuacji gospodarczej.

    Rozważałeś wyjazd na Kubę?

  • 64. Data: 2016-02-09 14:08:11
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    om>, n...@t...net.pl

    > Rozważałeś wyjazd na Kubę?

    A po co _na Kubę_ ?
    Niemcy więcej razy inflacją "zmieniały" sytuację, nieprawdaż?
    Z szacunkiem do szwabskich metod!

    --
    A. Filip
    Uderz lub zamachnij się - to wszystko jedno. (Przysłowie jakuckie)

  • 65. Data: 2016-02-09 18:02:30
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    om>, n...@t...net.pl

    > Rozważałeś wyjazd na Kubę?

    Dlaczego na Kubę?
    Białoruś jest za miedzą i może chcesz się czegoś dowiedzieć o
    zarządzaniu państwem?
    Kiedyś proponowano mi wyjazd na Białoruś i t.d. ale okazuje się, że było
    to zbyt łatwe do weryfikacji i wszyscy propagandziści się już z tego
    wycofali.
    A ja jestem tu na miejscu i chętnie podpowiem:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 66. Data: 2016-02-11 13:09:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 02/02/2016 02:00 AM, Budzik wrote:

    > ROTFL
    > 10 mln dolarów za obraz - a co tam tyle kosztowało?
    > Zobacz jaka to przebitka!

    Farba - 20 dolarów.
    Płótno - 10 dolarów.
    Pędzle - 15 dolarów.

    Wychodzi na to, że artystom należy się dożywocie!

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 67. Data: 2016-02-11 13:19:09
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 02/02/2016 08:54 AM, Kviat wrote:

    > A jak w godzinę po dostawie tej nowości do sklepu wejdzie mała wycieczka
    > 5000 Chińczyków i popatrzą na szklankę, a ty wejdziesz godzinę później
    > to będziesz się domagał 20% zniżki bo się opatrzyła?

    > Jak 5000 Chińczyków na taką szklankę popatrzy to się zrobi magiczna, a
    > nie zwykła.
    >
    > Dawno nie czytałem takich idiotyzmów...

    Powoła się Ministerstwo Opatrzności z delegaturą w każdej gminie, które
    będą opracowywały listy produktów, które już się opatrzyły...

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 68. Data: 2016-02-15 14:32:36
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 3 Feb 2016 08:00:33 +0300, w <n8s1hh$c0a$1@node2.news.atman.pl>,
    Wiesiaczek <W...@v...pl> napisał(-a):

    > Zresztą sam powiedz, co się stało z naszą armią, naszym rybołówstwem
    > dalekomorskim, przemysłem ciężkim, wydobywczym, co ze stoczniami, i tak
    > dalej?

    A ile karabinów, czołgów, węgla i statków kupiłeś?

  • 69. Data: 2016-02-16 10:21:24
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 9 Feb 2016 20:02:30 +0300, w <n9d638$54m$1@node2.news.atman.pl>,
    Wiesiaczek <W...@v...pl> napisał(-a):

    > A ja jestem tu na miejscu i chętnie podpowiem:)

    Rząd chętnie się dowie jak kupować tak tanio ropę, doradź im :).

  • 70. Data: 2016-02-19 20:58:23
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 03.02.2016 o 21:54, Borys Pogoreło pisze:

    > Nadal możesz kupić wędliny wysokiej jakości. Ale skoro ludzie chcą kupować
    > jak najtaniej, to dostają w zamian odpowiedni produkt.

    Ale to znaczy, ze ich stać na lepsze ale wolą jednak gorsze?

    Choć akurat do wielu
    > tamtejszych norm nie zaszkodziłoby wrócić.

    Co tak nieśmiało postulujesz?

    > Dostosowała się do nowych realiów. To nie te czasy, gdy trzeba trzymać
    > kilka milionów żołnierzy w gotowości. Obejrzyj sobie kilka filmów
    > promocyjnych WP.

    Mam oglądać demo? :)

    Rozumiem, że nowe realia to niewolnictwo i jako takie nie potrzebuje
    własnej armii?

    > O rybołóstwie się nie wypowiem.

    Bo?

    Przemysł ciężki i wydobywczy to było coś,
    > co bardzo lubiły rozwijać demoludy, w kompletnym oderwaniu od jakiekolwiek
    > rachunku ekonomicznego.

    Tzn. nie budowaliśmy maszyn, statków, nie wydobywaliśmy węgla, siarki,
    miedzi etc.?

    Dodaj jeszcze do tego nieudolność państwa w
    > zarządzaniu i uległość wobec nacisku różnych grup. Teraz jest czas na
    > wysokie technologie, ale tu trzeba kapitału (a nasz dopiero się buduje) i
    > kadr.

    Ciekaw jestem, jak za pomocą "wysokiej technologi" wyhodujesz marchewkę?

    A kapitał już był, teraz właśnie odpływają jego resztki na zachód, więc
    o czym Ty do mnie rozmawiasz?

    > Narzekać jest najłatwiej i to najbardziej słychać.

    No to powiedz wreszcie do k... nędzy coś pozytywnego!
    Bo ja ni ch... nie zauważam wzrostu emerytur, obniżenia wieku
    emerytalnego, wzrostu połowów naszego rybołówstwa, wzrostu zawartości
    mięsa w mięsie ani cukru w cukrze. Nie wybudowaliśmy mieszkań
    komunalnych, szkół, szpitali, a młodzież z roku na rok jest coraz głupsza.