  • 1. Data: 2016-02-02 12:04:48
    Temat: odwołanie do sądu okręgowego
    Od: mirsio <m...@o...eu>

    mam pytanie, ostatnio mama przegrała sprawę w sądzie karnym, teraz
    napisaliśmy pismo żeby przysłałi uzasadnienie wyroku i pozniej
    odwołujemy się do okręgowego. Jak w nim przegramy(co nawet o tym nie
    myśle) to gdzie się jeszcze można odwołać ?
    I ile mniejwięcej czeka się na sprawę w okręgowym? Czy beda powoływać
    tych samych swiadkow co w karnym czy jak?

  • 2. Data: 2016-02-02 13:27:33
    Temat: Re: odwołanie do sądu okręgowego
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy wniosek o sporządzenie pisemnego uzasadnienia był złożony w terminie 7 dni od
    dnia ogłoszenia wyroku?
    Jeśli te 7 dni minęło, to można złożyć po prostu apelację od wyroku (w terminie 21
    dni od dnia ogłoszenia wyroku), a wówczas sąd I instancji i tak będzie musiał
    sporządzić uzasadnienie.

    Czeka się mniej więcej pół roku.

    Weźcie adwokata lub złóżcie do sądu wniosek o przyznanie pełnomocnika z urzędu.

    -----

  • 3. Data: 2016-02-02 13:36:40
    Od: mirsio <m...@o...eu>

    W dniu 2016-02-02 o 13:27, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    więcej czeka się na sprawę w okręgowym? Czy beda powoływać tych samych swiadkow co w

    Tak pismo zostało wysłane o uzasadnienie wyroku.
    A jak się nie daj boże przegra w okręgowym to istnieje jeszcze jakiś
    odwoławczy ?

    Czy okręgowy to już końcowy?

    ps. adwokata teraz wezmiemy, wydawało się że sprawa będzie wygrana w
    100% a tu... dupa.

  • 4. Data: 2016-02-02 13:40:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-02 o 13:36, mirsio pisze:
    > Czy okręgowy to już końcowy?

    Poczytaj o kasacji wyroku karnego.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-02-02 13:42:47
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ty się lepiej dowiedz, czy doszło i czy nie miało braków.

    -----

  • 6. Data: 2016-02-02 13:49:46
    Od: mirsio <m...@o...eu>

    W dniu 2016-02-02 o 13:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ty się lepiej dowiedz, czy doszło i czy nie miało braków.
    >

    > -----

    wysłane 3 dni po wyroku
    w pismie napisana jest sygnatura akt itd i zeby przyslali na adres
    domowy uzasadnienie

  • 7. Data: 2016-02-02 13:53:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-02 o 13:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ty się lepiej dowiedz, czy doszło i czy nie miało braków.

    A po co, wujku dobra rada???

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-02-02 15:25:31
    Od: mirsio <m...@o...eu>

    W dniu 2016-02-02 o 13:53, Liwiusz pisze:

    > A po co, wujku dobra rada???

    Wg mnie tak jak pisałam wystarczy sygn akt itp i zeby wysłali
    uzasadnienie noi oczywiście żeby doszło w terminie

  • 9. Data: 2016-02-02 16:06:37
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Wg mnie tak jak pisałam wystarczy sygn akt itp i zeby wysłali uzasadnienie
    > noi oczywiście żeby doszło w terminie

    Nie musi dojść w terminie, wstarczy, że wyślesz w terminie.

    --
    skasowali mi stronę:
    _____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

  • 10. Data: 2016-02-02 17:52:04
    Od: mirsio <m...@o...eu>

    a jak bedzie nie daj boze przegrana w okregowym to jest jeszcze szansa
    gdzies sie odwołać? choc mysle ze teraz z adwokatem wygramy