  • 11. Data: 2005-12-07 09:21:21
    Temat: Re: czy to legalne?
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dn65tj$kbn$1@opal.futuro.pl...
    > A dlaczego nie jest? Przecież to jawna sprzeczność. Towaru, który możesz
    > kupić w normalnym, legalnym sklepie, miałbyś nie mieć prawa posiadać? Nie
    > masz prawa bić nim innych delikwentów, ale posiadać??? Dlaczego w takim
    > razie mogę mieć w samochodzie nóż, młotek itp?
    > Pozdr.
    > RJ

    ale nie 40 cm nóż ;)

    Piotr Żebrowski
    www.otwarte.com.pl

  • 12. Data: 2005-12-07 10:32:33
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kaja wrote:

    > No i wygląda bardziej subtelnie ;-)

    I do tego golf jest w naszym kraju praktykowany jakby bardziej niz
    bejzbol :) W zwiazku z czym kij golfowy funkcjonariuszy nie dziwi... A
    bejzbol ostrzega, ze to moze byc dresioł...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 13. Data: 2005-12-07 10:51:02
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > ale nie 40 cm nóż ;)

    Mogę mieć nawet metrowy, jeśli można go kupić w sklepie, legalnie. W każdym
    hipermarkecie możesz wybierać pomiędzy tasakami, nożami rzeźnickimi itp...

  • 14. Data: 2005-12-07 13:06:19
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Nie jest.
    > Art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy o broni i amunicji.

    Chwileczkę, czyli kij baseballowy jest oficjalnie uznawany za broń? A może
    pytający gra w baseball i właśnie jedzie na mecz? Jeśli rekwizyt służący do gry
    jest automatycznie uznawany za broń, to może przewóz rakiety tenisowej też
    powinien być nielegalny? W końcu jeśli ktoś ma nierówno pod sufitem, to też nią
    może zrobić krzywdę.

  • 15. Data: 2005-12-07 16:31:17
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

    > Podobno kij musi byc "made in USA" i to swiadczy o jego
    > oryginalnosci... "Made in China" sa nielegalne.

    W dzisiejszych czasach bardzo trudno znalezc produkt "Made in USA", wiec
    raczej nie jest to prawda.

    red

  • 16. Data: 2005-12-07 18:48:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Podobno kij musi byc "made in USA" i to swiadczy o jego oryginalnosci...
    > "Made in China" sa nielegalne.

    Brednie.

  • 17. Data: 2005-12-08 08:02:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Brednie.

    Przynajmniej takie wytlumaczenie sprawy uniewinnienia jakis gosci co w
    samochodzie wozili kij baseballowy slyszalem.
    Ze byl to oryginalny produkt amerykanski i dlatego nie mogl byc uznany
    za imitacje.

  • 18. Data: 2005-12-08 17:14:25
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > ale nie 40 cm nó? ;)
    konkretnie to nie mozesz miec ukrytego ostrza (w pochwie)
    powyzej zdaje sie 15 cm
    mozesz natomiast nosic , wozic go luzem :)

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 19. Data: 2005-12-22 00:44:52
    Od: maho <m...@p...net>

    [2005-12-07 00:59], Kaja napisał(a):

    > No i wygląda bardziej subtelnie ;-)

    Wydaje mi się że takim narzędziem trudniej trafić :)

    pozdrav

    maHo