  • Data: 2004-10-27 18:13:42
    Temat: Re: czy poborca skarbowy moze...
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik brat_trollin napisał:

> [...]

    Nie ma prawa odmówić ...
    KC
    Tytuł VII. WYKONANIE ZOBOWIĄZAŃ I SKUTKI ICH NIEWYKONANIA

    DZIAŁ I. WYKONANIE ZOBOWIĄZAŃ

    Art. 450. Wierzyciel nie może odmówić przyjęcia świadczenia
    częściowego, chociażby cała wierzytelność była już wymagalna, chyba że
    przyjęcie takiego świadczenia narusza jego uzasadniony interes.

    > Powiedz poborcy, że jak cie tknie fizycznie, to pójdzie siedzieć na 3 lata.
    > brat_trollin

    *PLONK* głupi trollu ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900