  • Data: 2004-10-27 18:26:57
    Temat: Re: czy poborca skarbowy moze...
    Od: "brat_trolin" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "akanid" <a...@b...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:clop0r$i5m$1@inews.gazeta.pl...
    > bardzo dziękuję za pomoc. a tak juz teorytycznie to ten uzasadniony
    > interes to co moze byc? bo jakos ciezko mi sobie wyobrazic gdyby ktos
    > wisial mi powiedzmy 1000zl chcial splacic 100zl a ja bym nie przyjal.
    > jakos nie widze tu naruszenia mojego interesu.

    Kasa z procentów od ściągniętej kasy to żydowski interes od wieków. Najpierw
    wpuścić Polaka w kanał kredytowy, potem przyjść i mu wszystko zabrać. Żydzi
    przed wojną mawiali Polakom : "Wasze są ulice, a nasze kamienice". Już wielu
    dało się wtedy wpuścić w żydowskie pułapki aby przeżyć. Goń żyda kijem.

    brat_trolin