1. Data: 2004-10-27 17:24:27
Temat:czy poborca skarbowy moze...
Od:akanid <a...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

witam

poborca skarbowy sciga mnie o 100zl. niestety jestem biedny i nie stac
mnie na splate w calosci kwoty. czy poborca moze odmowic przyjecia
splaty w wysokosci powiedzmy 20zl i dalej tez po 20zl? czy moze odmowic?
jesli tak to czy moge od niego rzadac oswiadczenia ze nie chcial przyjac
i uzasadnienia dlaczego nie?

pozdrawiam
akanid

2. Data: 2004-10-27 17:42:17
Temat:Re: czy poborca skarbowy moze...
Od:"brat_trollin" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akanid" <a...@b...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> splaty w wysokosci powiedzmy 20zl i dalej tez po 20zl? czy moze odmowic?
> jesli tak to czy moge od niego rzadac oswiadczenia ze nie chcial przyjac

Powiedz poborcy, że jak cie tknie fizycznie, to pójdzie siedzieć na 3 lata.
Tak jak zagrozili tym stoczniowcom którzy upominali się o pensje ich kobiet
z gdańskich zakładów i rozebrali dyrektora naruszając jego nietykalność
fizyczną. Powiedz poborcy, że jesteś nietykalny i niech wypier........

brat_trollin

3. Data: 2004-10-27 17:53:56
Od:akanid <a...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

brat_trollin napisał(a):

> brat_trollin

/ignore

4. Data: 2004-10-27 17:56:25
Od:"brat_trolin" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

> /ignore

Czemu? Chciałem ci pomóc. Wyślę ci tą stuwe, tylko powiedz poborcy i
komornikowi, że jesteś nietykalny fizycznie i cie nie mogą z mieszkania
wyrzucić siłą, gdyby je chcieli zająć.

brat_trolin

5. Data: 2004-10-27 18:13:42
Od:Stasio Podróżnik <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik brat_trollin napisał:

> [...]

Nie ma prawa odmówić ...
KC
Tytuł VII. WYKONANIE ZOBOWIĄZAŃ I SKUTKI ICH NIEWYKONANIA

DZIAŁ I. WYKONANIE ZOBOWIĄZAŃ

Art. 450. Wierzyciel nie może odmówić przyjęcia świadczenia
częściowego, chociażby cała wierzytelność była już wymagalna, chyba że
przyjęcie takiego świadczenia narusza jego uzasadniony interes.

> Powiedz poborcy, że jak cie tknie fizycznie, to pójdzie siedzieć na 3 lata.
> brat_trollin

*PLONK* głupi trollu ...

--
Stasio Podróżnik
PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

6. Data: 2004-10-27 18:20:38
Od:"brat_trolin" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
wiadomości news:clooj8$6i3$2@nemesis.news.tpi.pl...

> *PLONK* głupi trollu ...

Stasio idź się uczyć prawa z telewizji. Tam pokazywali rozprawę biednych
stoczniowców, którzy nie mogli upomnieć się o wierzytelności wobec ich
kobiet używając przemocy fizycznej. Każdemu z nich groziło 3 lata.

Było też o policjantach którzy zastrzelili w Łodzi dziewczynę sprzedającą
gofry. Potem wycięli jej nerki i sprzedali za dolary.

Psuje to waszą teorię o prawie tylko dla prawników? "Nur Fur Deustche" to
juz było, stary slogan sie zużył.

brat_trolin

7. Data: 2004-10-27 18:22:19
Od:akanid <a...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Stasio Podróżnik napisał(a):
> [...]
> chociażby cała wierzytelność była już wymagalna, chyba że przyjęcie
> takiego świadczenia narusza jego uzasadniony interes.

bardzo dziękuję za pomoc. a tak juz teorytycznie to ten uzasadniony
interes to co moze byc? bo jakos ciezko mi sobie wyobrazic gdyby ktos
wisial mi powiedzmy 1000zl chcial splacic 100zl a ja bym nie przyjal.
jakos nie widze tu naruszenia mojego interesu.

pozdrawiam
akanid

> *PLONK* głupi trollu ...

popieram...

8. Data: 2004-10-27 18:26:44
Od:"MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wisial mi powiedzmy 1000zl chcial splacic 100zl a ja bym nie przyjal.
> jakos nie widze tu naruszenia mojego interesu.

Gdybys komus chcial oddac najpierw lewa polowke jego samochodu albo
telewizora, a potem prawa... Jesli chodzi o wierzytelnosci pieniezne, to
samego mnie to ciekawi. Moze na przyklad, gdyby oddawac komus codziennie 1
grosz a w losowo wybranych dniach nic albo 2 grosze, nie bylby on w stanie
ustalic wysokosci roszczenia i w jakis sposob szkodzilo by to mozliwosci
wyegzekwowania tejze ? Nie wiem.

marekz

9. Data: 2004-10-27 18:26:57
Od:"brat_trolin" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wisial mi powiedzmy 1000zl chcial splacic 100zl a ja bym nie przyjal.
> jakos nie widze tu naruszenia mojego interesu.

Kasa z procentów od ściągniętej kasy to żydowski interes od wieków. Najpierw
wpuścić Polaka w kanał kredytowy, potem przyjść i mu wszystko zabrać. Żydzi
przed wojną mawiali Polakom : "Wasze są ulice, a nasze kamienice". Już wielu
dało się wtedy wpuścić w żydowskie pułapki aby przeżyć. Goń żyda kijem.

brat_trolin

10. Data: 2004-10-27 19:36:52
Od:Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

brat_trolin wrote:

> [...]
> dało się wtedy wpuścić w żydowskie pułapki aby przeżyć. Goń żyda kijem.

No, nareszcie... Coś takiego podpada już pod kryminalny paragraf, więc
niedługo ci TPSA neostradkę obetnie, gnoju. I jeszcze od rodziców po
uszach dostaniesz.