  • 1. Data: 2004-10-27 17:24:27
    Temat: czy poborca skarbowy moze...
    Od: akanid <a...@b...poczta.fm>

    witam

    poborca skarbowy sciga mnie o 100zl. niestety jestem biedny i nie stac
    mnie na splate w calosci kwoty. czy poborca moze odmowic przyjecia
    splaty w wysokosci powiedzmy 20zl i dalej tez po 20zl? czy moze odmowic?
    jesli tak to czy moge od niego rzadac oswiadczenia ze nie chcial przyjac
    i uzasadnienia dlaczego nie?

    pozdrawiam
    akanid

  • 2. Data: 2004-10-27 17:42:17
    Temat: Re: czy poborca skarbowy moze...
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@b...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > splaty w wysokosci powiedzmy 20zl i dalej tez po 20zl? czy moze odmowic?
    > jesli tak to czy moge od niego rzadac oswiadczenia ze nie chcial przyjac

    Powiedz poborcy, że jak cie tknie fizycznie, to pójdzie siedzieć na 3 lata.
    Tak jak zagrozili tym stoczniowcom którzy upominali się o pensje ich kobiet
    z gdańskich zakładów i rozebrali dyrektora naruszając jego nietykalność
    fizyczną. Powiedz poborcy, że jesteś nietykalny i niech wypier........

    brat_trollin

  • 3. Data: 2004-10-27 17:53:56
    Od: akanid <a...@b...poczta.fm>

    brat_trollin napisał(a):

    > brat_trollin

    /ignore

  • 4. Data: 2004-10-27 17:56:25
    Od: "brat_trolin" <k...@o...die.here.pl>

    > /ignore

    Czemu? Chciałem ci pomóc. Wyślę ci tą stuwe, tylko powiedz poborcy i
    komornikowi, że jesteś nietykalny fizycznie i cie nie mogą z mieszkania
    wyrzucić siłą, gdyby je chcieli zająć.

    brat_trolin

  • 5. Data: 2004-10-27 18:13:42
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik brat_trollin napisał:

> [...]

    Nie ma prawa odmówić ...
    KC
    Tytuł VII. WYKONANIE ZOBOWIĄZAŃ I SKUTKI ICH NIEWYKONANIA

    DZIAŁ I. WYKONANIE ZOBOWIĄZAŃ

    Art. 450. Wierzyciel nie może odmówić przyjęcia świadczenia
    częściowego, chociażby cała wierzytelność była już wymagalna, chyba że
    przyjęcie takiego świadczenia narusza jego uzasadniony interes.

    > Powiedz poborcy, że jak cie tknie fizycznie, to pójdzie siedzieć na 3 lata.
    > brat_trollin

    *PLONK* głupi trollu ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 6. Data: 2004-10-27 18:20:38
    Od: "brat_trolin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:clooj8$6i3$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > *PLONK* głupi trollu ...

    Stasio idź się uczyć prawa z telewizji. Tam pokazywali rozprawę biednych
    stoczniowców, którzy nie mogli upomnieć się o wierzytelności wobec ich
    kobiet używając przemocy fizycznej. Każdemu z nich groziło 3 lata.

    Było też o policjantach którzy zastrzelili w Łodzi dziewczynę sprzedającą
    gofry. Potem wycięli jej nerki i sprzedali za dolary.

    Psuje to waszą teorię o prawie tylko dla prawników? "Nur Fur Deustche" to
    juz było, stary slogan sie zużył.

    brat_trolin

  • 7. Data: 2004-10-27 18:22:19
    Od: akanid <a...@b...poczta.fm>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
> [...]
    > chociażby cała wierzytelność była już wymagalna, chyba że przyjęcie
    > takiego świadczenia narusza jego uzasadniony interes.

    bardzo dziękuję za pomoc. a tak juz teorytycznie to ten uzasadniony
    interes to co moze byc? bo jakos ciezko mi sobie wyobrazic gdyby ktos
    wisial mi powiedzmy 1000zl chcial splacic 100zl a ja bym nie przyjal.
    jakos nie widze tu naruszenia mojego interesu.

    pozdrawiam
    akanid

    > *PLONK* głupi trollu ...

    popieram...

  • 8. Data: 2004-10-27 18:26:44
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > wisial mi powiedzmy 1000zl chcial splacic 100zl a ja bym nie przyjal.
    > jakos nie widze tu naruszenia mojego interesu.

    Gdybys komus chcial oddac najpierw lewa polowke jego samochodu albo
    telewizora, a potem prawa... Jesli chodzi o wierzytelnosci pieniezne, to
    samego mnie to ciekawi. Moze na przyklad, gdyby oddawac komus codziennie 1
    grosz a w losowo wybranych dniach nic albo 2 grosze, nie bylby on w stanie
    ustalic wysokosci roszczenia i w jakis sposob szkodzilo by to mozliwosci
    wyegzekwowania tejze ? Nie wiem.

    marekz

  • 9. Data: 2004-10-27 18:26:57
    Od: "brat_trolin" <k...@o...die.here.pl>

> [...]
    > wisial mi powiedzmy 1000zl chcial splacic 100zl a ja bym nie przyjal.
    > jakos nie widze tu naruszenia mojego interesu.

    Kasa z procentów od ściągniętej kasy to żydowski interes od wieków. Najpierw
    wpuścić Polaka w kanał kredytowy, potem przyjść i mu wszystko zabrać. Żydzi
    przed wojną mawiali Polakom : "Wasze są ulice, a nasze kamienice". Już wielu
    dało się wtedy wpuścić w żydowskie pułapki aby przeżyć. Goń żyda kijem.

    brat_trolin

  • 10. Data: 2004-10-27 19:36:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    brat_trolin wrote:

> [...]
    > dało się wtedy wpuścić w żydowskie pułapki aby przeżyć. Goń żyda kijem.

    No, nareszcie... Coś takiego podpada już pod kryminalny paragraf, więc
    niedługo ci TPSA neostradkę obetnie, gnoju. I jeszcze od rodziców po
    uszach dostaniesz.