  • Data: 2004-10-27 18:26:44
    Temat: Re: czy poborca skarbowy moze...
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "akanid" <a...@b...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:clop0r$i5m$1@inews.gazeta.pl...

    > bardzo dziękuję za pomoc. a tak juz teorytycznie to ten uzasadniony
    > interes to co moze byc? bo jakos ciezko mi sobie wyobrazic gdyby ktos
    > wisial mi powiedzmy 1000zl chcial splacic 100zl a ja bym nie przyjal.
    > jakos nie widze tu naruszenia mojego interesu.

    Gdybys komus chcial oddac najpierw lewa polowke jego samochodu albo
    telewizora, a potem prawa... Jesli chodzi o wierzytelnosci pieniezne, to
    samego mnie to ciekawi. Moze na przyklad, gdyby oddawac komus codziennie 1
    grosz a w losowo wybranych dniach nic albo 2 grosze, nie bylby on w stanie
    ustalic wysokosci roszczenia i w jakis sposob szkodzilo by to mozliwosci
    wyegzekwowania tejze ? Nie wiem.

    marekz