  • 1. Data: 2006-09-04 15:24:41
    Temat: czy można wziąć neostradę bez abonamentu tel.?
    Od: "Krzysiek" <p...@w...pl>

    Witam
    Przeczytałem gdzieś niedawno, że teraz można lub będzie można mieć
    neostradę bez abonamentu telefonicznego. Czy to prawda? Czy jeśli mam teraz
    umowę na neostradę to mogę coś zrobić, żeby zrezygnować z abonamentu bez
    rezygnowania z neostrady?
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2006-09-04 15:45:31
    Temat: Re: czy można wziąć neostradę bez abonamentu tel.?
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:edhggf$qf1$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > teraz umowę na neostradę to mogę coś zrobić, żeby zrezygnować z
    > abonamentu bez rezygnowania z neostrady?

    poczekac rok, az tpsa wdrozy taka usluge.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-09-04 21:19:38
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > neostradę bez abonamentu telefonicznego. Czy to prawda? Czy jeśli mam
    > teraz umowę na neostradę to mogę coś zrobić, żeby zrezygnować z abonamentu

    cos mi ktos kiedys mowil, ze od 1 stycznia bedzie to mozliwe...

  • 4. Data: 2006-09-05 06:13:55
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 4 Sep 2006 17:24:41 +0200,
    Krzysiek <p...@w...pl> screamed:
> [...]
    > umowę na neostradę to mogę coś zrobić, żeby zrezygnować z abonamentu bez

    W tym momencie nieusilnie nad tym pracują. Ale jeśli myślisz, że sama
    neostrada będzie kosztowała tyle samo, co neostrada brana razem z
    telefonem to się grubo mylisz... <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 08:13:09 user up 11090 days, 20:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It is much easier to apologize than to ask permission.

  • 5. Data: 2006-09-05 09:47:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Artur M. Piwko porozsypywal nastepujace haczki:
    > W tym momencie nieusilnie nad tym pracują. Ale jeśli myślisz, że sama
    > neostrada będzie kosztowała tyle samo, co neostrada brana razem z
    > telefonem to się grubo mylisz... <:
    IHMO interpretacja decyzji o zakazie laczenia neo z telefonem byla taka
    ze cena za samo neo musi byc taka sama jak cena za neo + telefon
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-09-05 10:17:10
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 05 Sep 2006 11:47:14 +0200,
    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> screamed:
    > Patrze, patrze a tu Artur M. Piwko porozsypywal nastepujace haczki:
    > IHMO interpretacja decyzji o zakazie laczenia neo z telefonem byla taka
    > ze cena za samo neo musi byc taka sama jak cena za neo + telefon

    Masz gdzieś linka do tej intepretacji? (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 12:16:58 user up 11090 days, 0:11, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    He had a mind so fine that no idea could violate it. -- T. S. Eliot

  • 7. Data: 2006-09-05 11:00:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Artur M. Piwko porozsypywal nastepujace haczki:
    > Masz gdzieś linka do tej intepretacji? (:
    Nie:( Ale chodzilo mniej-wiecej o to, ze jesli bylaby rozna cena za neo
    w wersji z tel i w wersji bez tel, to by oznaczalo ze albo w wersji z
    tel neo jest dotowana (co jest niedozwolone) albo tez cena za opcje bez
    neo jest zbyt wysoka (uwzgledniajac koszty)
    --
    badzio

  • 8. Data: 2006-09-05 11:37:57
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:edjm0b$8p7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wersji z tel i w wersji bez tel, to by oznaczalo ze albo w wersji z tel
    > neo jest dotowana (co jest niedozwolone) albo tez cena za opcje bez neo

    IMHO - nie
    dlaczego ? bo cena abo telefonicznego skałda się z: opłaty za utrzymanie
    lini + opłata za utrzymanie numeru, jeśli jest neo+ tel to koszt utrzymania
    lini jest taki sam. Sam neo powinna kosztować : abonamet tel. - opłata za
    utrzymanie numeru + abo za neo :).

    Pewnie od nowego roku rachunek telefoniczny będzie wyglądał tak:

    1. Opłata za utrzymanie linii - 35 zł
    2. Abonament telefoniczny - 10 zł
    -----------------------------------
    Razem - 45 zł

    A rachunek za neo:
    1. Opłata za utrzymanie linii - 35 zł
    2. Abonament neo - 28 zł
    ------------------------------------
    Razem - 65 zł

    I wszystko jest zgodnie z prawem :)

    Jak ktos będzie miał telefon i neo to
    1. Opłata za utrzymanie lini - 35 zł
    2. Abonament telefoniczny - 10 zł
    3. Abonament neo - 28 zł
    -----------------------------------
    Razem - 75 zł

    Jest tu jakaś niezgodność z prawem ? Teraz linię utrzymuje telefon, a jak
    telefon nie bedzie konieczny do neo to koszt utrzymania lini musi zostać
    dopisany do rachunku za neo :)

    --
    Krzysiek M

  • 9. Data: 2006-09-05 12:53:47
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 5 Sep 2006 13:37:57 +0200,
    Krzysiek M. <b...@m...internetdsl.pl> screamed:
> [...]
    > lini jest taki sam. Sam neo powinna kosztować : abonamet tel. - opłata za

    I dokładnie tak moim zdaniem będzie. Dodatkowo - promocje na neo
    wyłącznie z telefonem tej jakoś tę relację zaburzą.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 14:52:55 user up 11090 days, 2:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's here at last: We've released a 26-week project in 48 weeks.

  • 10. Data: 2006-09-05 20:14:13
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Krzysiek napisał(a):
> [...]
    > umowę na neostradę to mogę coś zrobić, żeby zrezygnować z abonamentu bez

    Można... od zawsze. Wystarczy zawiesić świadczenie usług telefonicznych,
    czy jak to się w cenniku TP S.A. nazywa i płacisz (z pewnymi
    ograniczeniami) 21 zł miesięcznie brutto za zawieszenie plus koszty
    neostrady.