  • 1. Data: 2006-09-04 13:00:12
    Temat: Przemku Er!
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Rzuć jakiś termin kiedy będziesz mógł zająć się moją "sprawą".
    Wpiszę sobie w kalendarz i przypomnę.

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]

  • 2. Data: 2006-09-05 08:19:00
    Temat: Re: Przemku Er!
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):

    > Rzuć jakiś termin kiedy będziesz mógł zająć się moją "sprawą".
    > Wpiszę sobie w kalendarz i przypomnę.

    Po co zaśmiecasz? Nie możesz pozaczepiać go na priv?

    Pozdrawiam
    Justyna

  • 3. Data: 2006-09-05 09:40:37
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):
    > Rzuć jakiś termin kiedy będziesz mógł zająć się moją "sprawą".
    > Wpiszę sobie w kalendarz i przypomnę.

    no i po co zakladasz nowy watek?
    Chcesz w ten sposob zaistniec?

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 4. Data: 2006-09-05 10:16:51
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 05.09.2006 Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisal/a:

    > no i po co zakladasz nowy watek?
    > Chcesz w ten sposob zaistniec?

    Tak chcę zaistnieć. Ale do Ciebie mi jeszcze daleko. :(

  • 5. Data: 2006-09-05 10:17:18
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 05.09.2006 krys <k...@p...onet.pl> napisal/a:

    > Po co zaśmiecasz? Nie możesz pozaczepiać go na priv?

    A Ty nie możesz upominać mnie na priw?

  • 6. Data: 2006-09-05 15:32:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):

    > A Ty nie możesz upominać mnie na priw?

    Mogę, ale nie chcę. To ty założyłeś wątek od czapy.

    Justyna, karawana jedzie dalej.

  • 7. Data: 2006-09-05 16:34:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Mogę, ale nie chcę. To ty założyłeś wątek od czapy.

    No i widzisz - on też mógł, ale nie chciał ;->

    Możecie sobie uścisnąć dłonie ;-P

  • 8. Data: 2006-09-05 17:16:34
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > No i widzisz - on też mógł, ale nie chciał ;->
    > Możecie sobie uścisnąć dłonie ;-P

    Niektore dyskusje na tej grupie przypominaja mi gre w cymbergaja (tego z
    dziura w stole i sznurkami).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2006-09-05 18:19:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Niektore dyskusje na tej grupie przypominaja mi gre w cymbergaja (tego z
    > dziura w stole i sznurkami).

    Póki grupa nie osiągnie poziomu sejmu, to jest jeszcze nieźle ;->

  • 10. Data: 2006-09-07 06:14:50
    Od: no1 <d...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Póki grupa nie osiągnie poziomu sejmu, to jest jeszcze nieźle ;->

    Sejm nie ma poziomu.