  • 1. Data: 2013-03-05 16:14:25
    Temat: czy mozna umiescic zdjecie czyjegos domu w internecie?
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Chodzi o umieszczenie zdjecia skradzionego samochodu przed domem gdzie
    pozniej skradziono ten samochod.Wiem ze wlasciciele domu napewno nie
    zgodziliby sie na to chocby dlatego ze byli organizatorami kradziezy ale
    czego jeszcze nieudalo sie udowodnic.
    Chce umiescic to zdjecie aby poszukac ewentualnych swiadkow i
    przedstawic w jaki sposob skradziono samochod.
    Czy mialbym za to jakies problemy gdyby wlasciciel domu mnie pozwal?Jest
    to dom jednorodzinny.

  • 2. Data: 2013-03-05 16:26:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-03-05 16:14, Użytkownik Piotr napisał:
> [...]
    > przedstawic w jaki sposob skradziono samochod.
    > Czy mialbym za to jakies problemy gdyby wlasciciel domu mnie pozwal?Jest

    Szybciej cię pozwą za stwierdzenie ze byli organizatorami kradzieży.
    A tak na poważnie to u nas jeszcze nie ameryka. Publikuj fotkę,
    jak się będą rzucać na poważnie to łaskawie im możesz rozmazać
    kontury domu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-03-05 22:16:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-05 16:26, RadoslawF pisze:

> [...]
    > A tak na poważnie to u nas jeszcze nie ameryka. Publikuj fotkę,
    > jak się będą rzucać na poważnie to łaskawie im możesz rozmazać

    Albo np w Irfan View wyciąć co trzeba i wstawić co trzeba.

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-03-06 07:52:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.03.2013 16:14, Piotr pisze:

> [...]
    > przedstawic w jaki sposob skradziono samochod.
    > Czy mialbym za to jakies problemy gdyby wlasciciel domu mnie pozwal?

    Pozwał o co? O wystawianie na widok publiczny wizerunku budynku
    wystawionego na widok publiczny?

    Czy o pomawianie o kradzież?

  • 5. Data: 2013-03-06 08:37:10
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    To chyba trzeba by było usunąć 90% zdjęć z internetu albo zamazać tło.

  • 6. Data: 2013-03-06 10:04:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.03.2013 08:37, PesTYcyD pisze:
    > To chyba trzeba by było usunąć 90% zdjęć z internetu albo zamazać tło.

    Google w Street View zamazują, ale generalnie na zasadzie "nie chce nam
    się użerać z debilami" ;)