    Date: Tue, 05 Mar 2013 16:14:25 +0100
    From: Piotr <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy mozna umiescic zdjecie czyjegos domu w internecie?

    Chodzi o umieszczenie zdjecia skradzionego samochodu przed domem gdzie
    pozniej skradziono ten samochod.Wiem ze wlasciciele domu napewno nie
    zgodziliby sie na to chocby dlatego ze byli organizatorami kradziezy ale
    czego jeszcze nieudalo sie udowodnic.
    Chce umiescic to zdjecie aby poszukac ewentualnych swiadkow i
    przedstawic w jaki sposob skradziono samochod.
    Czy mialbym za to jakies problemy gdyby wlasciciel domu mnie pozwal?Jest
    to dom jednorodzinny.