  • 1. Data: 2013-03-03 12:59:46
    Temat: GUS - losowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Znowucoś wygrałem... znowu wolałbym nie wygrać... A szóstka cały czas mnie
    w totku omija...

    GUS - badanie firm.
    Przesłali mi formularz do wupełnienia o mojej DG.

    Pytanie
    - to jakas sciema?
    - dlaczego dostałem go z Łodzi a przysłąli do Poznania?
    - jakie grożą konsekwencje za niewypełnienie?
    - jakie grożą konsekwencje za wypełnienie niechlujne i np. popełnienie
    błędu?
    - jakie grożą konsekwencje za ogólne nakłamanie w tym wniosku?

    Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

  • 2. Data: 2013-03-03 15:33:25
    Temat: Re: GUS - losowanie
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > - to jakas sciema?
    nie
    > - dlaczego dostałem go z Łodzi a przysłąli do Poznania?
    Bo tam akurat jest komórka odpowiedzialna za ten rodzaj badań. Możesz to
    sprawdzić na stronie GUS.
    Jesteś mniejszym szczęściarzem niż w Lotto. Jak do nich dzwoniłem (mnie
    też kiedyś trafiło), to powiedzieli że ok. 10% tego rodzaju firm było
    losowanych.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2013-03-03 15:43:05
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-03-03 12:59, Budzik pisze:
    > Znowucoś wygrałem... znowu wolałbym nie wygrać... A szóstka cały czas mnie
    [..]
    > Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

    Wyrzuć do kosza.
    Raz wypełnisz i będą Cię nękać do końca życia.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2013-03-03 18:03:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Krzysztof Jodłowski napisał:

    > Jesteś mniejszym szczęściarzem niż w Lotto. Jak do nich dzwoniłem
    > (mnie też kiedyś trafiło), to powiedzieli że ok. 10% tego rodzaju
    > firm było losowanych.

    Trzeba być nieziemski farciarzem, żeby do 10% załapywać się od lat co
    roku. Losowanie to ściema. "masz jelenia to go duś, jak się zesra to go
    puść" - tak to działa w wykonaniu GUS.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2013-03-03 18:12:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Arek napisał:

    > Wyrzuć do kosza.
    > Raz wypełnisz i będą Cię nękać do końca życia.

    A tak to tylko zapłaci bodaj 5000zł kary. Dobrze by było jeśli tylko
    raz, a nie co roku.
    BTW, jak tam pozew przeciwko mnie? 7 lat już go piszesz, a ja nie
    wytrzumuję tego napięcia :P Sam ten czas pisania wyrywa mnie z butów,
    jak pozew dostanę, to na miejscu padnę trupem.
    Do Budzika: post Arka spuść w toalecie we własnym, dobrze pojętym
    interesie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-03-03 18:38:37
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-03-03 18:12, Big Jack pisze:
    > A tak to tylko zapłaci bodaj 5000zł kary. Dobrze by było jeśli tylko
    > raz, a nie co roku.

    Nie znam nikogo kto to wyrzucił do kosza i zapłacił jakąkolwiek karę.
    Nie daj się zastraszyć takim jak ten anonim.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2013-03-03 19:07:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Arek napisał:

    > Nie znam nikogo kto to wyrzucił do kosza i zapłacił jakąkolwiek karę.

    I w/g Ciebie jest to dowód na to, że takich nie ma...

    > Nie daj się zastraszyć takim jak ten anonim.

    Od straszenia to są duchy. W materiałach przesłanych od GUS jest
    pouczenie, które Ty sugerujesz zlać. Każdy ponosi konsekwencje swojego
    działania. Tylko jestem ciekaw, czy gdyby Budzik posłuchał Ciebie
    wbijającego go na minę i przyszłoby mu płacić grzywnę, to poczułbyś się
    do jej zapłacenia? Stawiam dolary przeciw żołędziom, że Twój honor
    prysnąłby jak mydlana bańka.
    Czemu tak zgrabnie przemilczasz sprawę pozwu?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2013-03-03 19:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

> [...]
    > jak pozew dostanę, to na miejscu padnę trupem.
    > Do Budzika: post Arka spuść w toalecie we własnym, dobrze pojętym

    Dlatego pytam o konsekwencje.
    Ale żeby było śmieszniej - na razie raczej nic nie musze wypełniać bo
    wysłali to listem zwykłym...

  • 9. Data: 2013-03-03 20:15:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Budzik napisał:

    > Dlatego pytam o konsekwencje.
    > Ale żeby było śmieszniej - na razie raczej nic nie musze wypełniać bo
    > wysłali to listem zwykłym...

    To na razie chyba nie masz powodu do zmartwień ;) Tak na marginesie,
    sprawozdawczość chcą od Ciebie w wersji papierowej, czy elektronicznej?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2013-03-03 20:26:40
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-03-03 19:07, Big Jack pisze:

    > Od straszenia to są duchy. W materiałach przesłanych od GUS jest
    > pouczenie, które Ty sugerujesz zlać.

    Tak - ciepłym moczem.

    > Czemu tak zgrabnie przemilczasz sprawę pozwu?

    Jakiego pozwu anonimie?
    Przeciw komu?

    Arek

    --