  • 11. Data: 2005-08-30 14:11:39
    Temat: Re: czy mozna otworzyc paczke przy kurierze ?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Xena wrote:

    > Alez ja go siłą nie zmuszam, po prostu nie wiem, gdzie zapodziałam klucze,
    > pan poczeka, zaraz znajdę, albo ewentualnie zadzwonimy po ślusarza, albo
    > poczekamy, za dwie godzinki przyjdzie babcia, no wie pan, siła wyższa ;-)

    A on na to: "Założę się, że antyterroryści przyjadą mnie oswobodzić szybiej,
    niż się zjawi Pani babcia. Oni z tego co pamiętam umieją takie drzwi
    otwierać bez kluczy. Gdzieś tu miałem numer telefonu."

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 12. Data: 2005-08-30 14:13:36
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    (...)
    --

> [...]
    > poczekamy, za dwie godzinki przyjdzie babcia, no wie pan, siła wyższa ;-)

    --- A ma cos z tego ze jest z toba zamkniety ?? :))

    Pozdrawiam Jacek
    www.fotomania.pl

  • 13. Data: 2005-08-30 14:27:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Greg napisał(a):
    > Witam - pytanie jak w temacie, moze ktos wie, czy mam prawo otworzyc
    > paczke (za ktora wczesniej zaplacilem) przy kurierze ktory paczke
    > przyniosl ???

    Jak za nia zaplaciles to mozesz ja nawet prawo rytualnie spalic na
    srodku pokoju.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-08-30 16:06:04
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Greg napisał(a):
    > Witam - pytanie jak w temacie, moze ktos wie, czy mam prawo otworzyc
    > paczke (za ktora wczesniej zaplacilem) przy kurierze ktory paczke
    > przyniosl ???

    Każda firma kurierska z jaką miałem do czynienia (a z kilkoma miałem)
    umożliwia sprawdzenie paczki i spisanie protokołu (oczywiście po
    zapłaceniu należności kurierowi). Co więcej - od spisania takiego
    protokołu uzależnia w większości wypadków uznanie reklamacji.
    Praktycznie zawsze sprawdzam paczkę przy kurierze i nigdy kurier nie
    okazał nawet odrobiny zniecierpliwienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 15. Data: 2005-08-30 16:29:45
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df1pgh$r66$1@inews.gazeta.pl,
    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał/a:

    > A on na to: "Założę się, że antyterroryści przyjadą mnie oswobodzić
    > szybiej, niż się zjawi Pani babcia. Oni z tego co pamiętam umieją
    > takie drzwi otwierać bez kluczy. Gdzieś tu miałem numer telefonu."

    Myślisz, że mnie przerazi? ROTFL. Niech dzwoni. Już widzę te skomasowane
    oddziały jadące otworzyc moje drzwi...

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Ludzie, którzy kochają w życiu tylko raz,
    to w rzeczywistości istoty puste.

  • 16. Data: 2005-08-30 16:34:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Xena napisał(a):

    > Myślisz, że mnie przerazi? ROTFL. Niech dzwoni. Już widzę te skomasowane
    > oddziały jadące otworzyc moje drzwi...

    Ja bym sie zdenerwowal jakby mnie ktos tak zamknal w mieszkaniu. I
    pewnie bym stamtad wyszedl razem z Twoimi drzwiami (chyba ze to jakies
    pancerne sa), a jak mieszasz nisko to balkonem (przy okazji cos bym
    zlosliwie Ci zepsul w tym mieszkaniu).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2005-08-30 18:08:06
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df21qn$jr6$3@news.onet.pl,
    Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

> [...]
    > pewnie bym stamtad wyszedl razem z Twoimi drzwiami (chyba ze to jakies
    > pancerne sa), a jak mieszasz nisko to balkonem (przy okazji cos bym

    Akurat Twoje doznania mi wiszą.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Nieśmiałość jest wielkim grzechem przeciw miłości
    /Anatol France/

  • 18. Data: 2005-08-30 18:30:14
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poczeka, zaraz znajdę, albo ewentualnie zadzwonimy po ślusarza, albo
    > poczekamy, za dwie godzinki przyjdzie babcia, no wie pan, siła wyższa ;-)

    Twoja osoba posłużyłaby jako taran;)) Stan wyższej konieczności.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2005-08-30 19:13:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Xena napisał(a):

    > Akurat Twoje doznania mi wiszą.

    To uwazaj aby komus kogo bezprawnie przetrzymujesz w mieszkaniu tez
    kiedys nie wisialo, ze Ci zrobi burdel w lokalu, na Twoje wlasne zyczenie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2005-08-30 23:10:49
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    On Tue, 30 Aug 2005 14:30:11 +0200, "Zbig.T" <t...@i...pl>
    wrote in article <df1jfo$sat$1@news.interia.pl>:

    > Takie postępowanie jest przestępstwem np. pozbawiania wolności.

    A strzelanie z armaty do muchy to zabójstwo z premedytacją? ;)

    Mieszkając w mieście (blok, parter) zawsze miałam drzwi zamknięte na
    zasuwę (nota bene zacinającą się; trzeba było znać sposób, żeby nakłonić
    ją do współpracy). Zamknięcie drzwi na zasuwę po wejściu dowolnej osoby
    było odruchem i nie budziło w nikim zdziwienia, ani tym bardziej
    protestów (może dlatego, że to była Warszawa, nie najlepsza dzielnica).
    A wchodzić kazałam szybko, żeby kot nie zwiał na korytarz.

    Teraz mieszkam na wsi i drzwi wejściowe muszą być zamknięte na zamek, bo
    inaczej same się otwierają. Koty chodzą gdzie i kiedy chcą, ale pies
    jest na to za sprytny: jak wybiegnie za drzwi, to w pięć sekund później
    jest już za płotem, a tego zabraniają przepisy gminne. Zatem, kiedy
    przychodzi ktoś obcy, to nie dość, że ma wejść szybko, a drzwi za nim
    zostaną natychmiast zamknięte na klucz, to jeszcze wszystko odbywa się w
    obecności sporego owczarka trzymanego za obrożę i bynajmniej nie
    zachowującego się jak pluszak. Protesty typu ,,czy może pani zamknąć
    gdzieś tego psa'' kwituję stanowczym ,,nie, bo on umie sobie otworzyć
    drzwi i zaraz wyleci; proszę się nie bać, trzymam go mocno''.

    Pozbawienie wolności? Nie wydaje mi się. Kiedy ktoś obcy wchodzi do
    mojego domu, musi się podporządkować moim regułom bezpieczeństwa,
    przestrzeganym w trosce o domowników - także tych czworonożnych.

    > Nawet jeżeli
    > jego obowiązkiem jako pracownika firmy kurierskiej byłoby pozostanie przy
    > otwieraniu paczki nie możesz "siłą" zmusić go do tego". Pzdr.

    Powyższe stwierdzenie jest tak nieprecyzyjne, że praktycznie nic nie
    znaczy. Co oznacza ,,zmusić''? Nakłonić do zrobienia czegoś, na co nie
    ma ochoty? Cóż, mało kto ma ochotę na robienie w ogóle czegokolwiek.
    Słodkie lenistwo to jest to :) A może ,,nakłonić do zrobienia czegoś,
    czemu się werbalnie sprzeciwia''? Tylko że elementarnym zasadom
    bezpieczeństwa, do jakich należy zamykanie drzwi od domu/mieszkania na
    klucz, raczej żaden gość się nie sprzeciwia. I co to znaczy ,,siłą'' w
    cudzysłowie? Bo skoro cudzysłów, to nie chodzi o przemoc - a więc o co?
    O spowodowanie, że ktoś zachowuje się w sposób być może niezupełnie mu
    odpowiadający, lecz nie powodujący nawet werbalnych protestów?

    Zdecydowanie strzelasz z armaty do muchy ;)

    Nina
    --