  • 21. Data: 2005-08-31 07:39:27
    Temat: Re: czy mozna otworzyc paczke przy kurierze ?
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Nina Liedtke" <n...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:df302q.3vv6dch.1@biuro.prasowe.ksi...

    > Mieszkając w mieście (blok, parter) zawsze miałam drzwi zamknięte na
    > zasuwę (nota bene zacinającą się; trzeba było znać sposób, żeby nakłonić
    > ją do współpracy). Zamknięcie drzwi na zasuwę po wejściu dowolnej osoby
    > było odruchem i nie budziło w nikim zdziwienia, ani tym bardziej
    > protestów

    Ale na żadanie musisz natychmiast go wypuścić a nie zmuszać do oglądania jakiejś
    zafajdanej paczki. I tu jest sedno sprawy.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2005-08-31 16:25:24
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    Użytkowniczka "Leszek" <l...@n...fm> napisała w artykule
    <df3mra$1jh$1@opal.icpnet.pl>:

    > Użytkownik "Nina Liedtke" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale na żadanie musisz natychmiast go wypuścić

    Wątpię. Gdyby kurier zaczął nagle, bez racjonalnego powodu żądać, żeby
    go wypuścić z mieszkania, absolutnie nie wypuściłabym go _natychmiast_.
    Najpierw spytałabym, czy dobrze się czyje, czy może wezwać pogotowie, a
    może na chwilę usiadłby, napiłby się wody, etc. Serio mówię, bo takie
    zachowanie byłoby wysoce alarmujące - w odróżnieniu od rutynowego
    zamknięcia drzwi na klucz czy zasuwę.

    Nie jesteś aby czasem przewrażliwiony? Motorniczy też MUSI, NATYCHMIAST
    wypuścić Cię z tramwaju, gdy tylko tego zażądasz, bo inaczej popełnia
    ,,przestępstwo np. pozbawiania wolności''? A może i przestępstwo
    porwania, bo przecież wywozi Cię wbrew Twojej woli w miejsce, w którym
    wcale nie chcesz się znaleźć? ;)

    > a nie zmuszać do oglądania jakiejś
    > zafajdanej paczki. I tu jest sedno sprawy.

    W przypadku dostarczenia paczki zafajdanej lub w inny sposób uszkodzonej
    z wszelką pewnością poprosiłabym kuriera o sporządzenie protokołu,
    notatki służbowej czy innego dokumentu z dokładnym opisem uszkodzenia
    opakowania oraz zawartości paczki, z datą, pieczątką i podpisem kuriera.

    Nina
    --
    Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
    http://hell.pl/nina/ ________________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

  • 23. Data: 2005-08-31 17:30:48
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Nina Liedtke <n...@h...pl> wrote:

> [...]
    > może na chwilę usiadłby, napiłby się wody, etc. Serio mówię, bo takie
    > zachowanie byłoby wysoce alarmujące - w odróżnieniu od rutynowego

    Ty masz dobrze w głowie?
    Gdybyś mnie (gdybym był kurierem) tak "natychmiast nie wypuściła" to
    dałbym Ci w łeb lub/i wyskoczył przez balkon.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 24. Data: 2005-08-31 19:32:31
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Nina Liedtke" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

    go wypuścić

    > Wątpię. Gdyby kurier zaczął nagle, bez racjonalnego powodu żądać, żeby
    > go wypuścić z mieszkania, absolutnie nie wypuściłabym go _natychmiast_.

    Czy ty masz coś nie tak z głową?? Istnieje uzasadnione podejrzenie, że wymagasz
    leczenia psychiatrycznego.

  • 25. Data: 2005-08-31 22:38:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <d...@b...prasowe.ksi>, Nina Liedtke wrote:
    > Wątpię. Gdyby kurier zaczął nagle, bez racjonalnego powodu żądać, żeby
    > go wypuścić z mieszkania, absolutnie nie wypuściłabym go _natychmiast_.

    Bo to nie powinno być "natychmiast" a "bezzwłocznie" co po prawniczemu
    oznacza "bez zbędnej zwłoki" :)

> [...]
    > ,,przestępstwo np. pozbawiania wolności''? A może i przestępstwo
    > porwania, bo przecież wywozi Cię wbrew Twojej woli w miejsce, w którym

    Trochę inna sytuacja, szczególnie między przystankami A na przystanku,
    owszem, powinien bezzwłocznie.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2005-08-31 23:12:01
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:20050831173048.EED.0.NOFFLE@localhost.localdoma
    in.local,
    Miernik <m...@f...org> napisał/a:

    > Ty masz dobrze w głowie?
    > Gdybyś mnie (gdybym był kurierem) tak "natychmiast nie wypuściła" to
    > dałbym Ci w łeb lub/i wyskoczył przez balkon.

    Kurierzy powini chyba przechodzić szczegółowe badania psychologiczne i
    psychiatryczne przed podjęciem pracy. do takigo wniosku dochodze po lekturze
    twojego i Leszka postów.
    Mam nadzieję tylko że sytuacja was nie zmusi do podjęcia takiej pracy.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Trzeba nauczyć się myśleć zanim człowiek nauczy się czytać,
    bo potem jest już za późno

  • 27. Data: 2005-09-01 15:14:37
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieję tylko że sytuacja was nie zmusi do podjęcia takiej pracy.

    Ty nawet na ciecia się nie nadajesz. Ale być moze życie nauczy cie czegoś
    gówniaro.

  • 28. Data: 2005-09-02 18:12:28
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df75sv$5v7$1@opal.icpnet.pl,
    Leszek <l...@n...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:df5din$a97$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ty nawet na ciecia się nie nadajesz. Ale być moze życie nauczy cie
    > czegoś gówniaro.

    PLONK

    Tatiana

  • 29. Data: 2005-09-05 17:35:39