  • 1. Data: 2008-08-29 16:55:16
    Temat: czy mozna jakos ustalic stan cywilny sasiadki ?
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Sasiadka jest mi dluzna pieniadze i ciagle mowi ze jest biedna i nie ma.

    Miesza z nia facet - wlasciciel firmy budowlanej. Jezeli sa oficjalnie
    malzenstwem moglbym chyba podac ich obojga do Sadu i wtedy mialbym szansze
    na odzyskanie dlugu.

    Tylko nie wiem jak ustalic jej stan cywilny.

    Pozdrawiam

    Mario

  • 2. Data: 2008-08-29 18:12:50
    Temat: Re: czy mozna jakos ustalic stan cywilny sasiadki ?
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Mario pisze:
> [...]
    > na odzyskanie dlugu.
    >
    > Tylko nie wiem jak ustalic jej stan cywilny.

    Zapytaj sie wprost i umów na spotkanie. ;)

  • 3. Data: 2008-08-29 18:22:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mario pisze:
> [...]
    >
    > Miesza z nia facet - wlasciciel firmy budowlanej. Jezeli sa oficjalnie
    > malzenstwem moglbym chyba podac ich obojga do Sadu i wtedy mialbym szansze

    Mogą mieć rozdzielność majątkową i wtedy możesz mu nafiukać.

    > Tylko nie wiem jak ustalic jej stan cywilny.

    Jak ją pozwiesz - będzie musiała sądowi powiedzieć.

  • 4. Data: 2008-08-29 18:51:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mario pisze:
> [...]
    > na odzyskanie dlugu.
    >
    > Tylko nie wiem jak ustalic jej stan cywilny.

    Nie możesz pozwać męża. Co najwyżej mając wyrok na żonę, możesz
    wnioskować o nadanie klauzuli uprawniającej do egzekucji z majątku
    wspólnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-08-29 20:26:37
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Tylko nie wiem jak ustalic jej stan cywilny.

    Sposobem. Zadzwoń z budki i poproś z mężem/żoną. To pierwszy sposób jaki mi do głowy
    przyszedł.

    PS. Każdemu ot tak kasę pożyczasz? Ja od 10-ciu lat na wczoraj potrzebuję 10 mln.
    zł.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-08-29 20:52:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mario wrote:
> [...]
    > na odzyskanie dlugu.
    >
    > Tylko nie wiem jak ustalic jej stan cywilny.

    oswiadcz sie jej to sie dowiesz.

  • 7. Data: 2008-08-29 20:55:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jak ją pozwiesz - będzie musiała sądowi powiedzieć.

    Nie sądzę, zwłaszcza że sprawa zakończy się pewnie na nakazie
    zapłaty. Co najwyżej w postępowaniu o wyjawienie majątku widzę nadzieję
    na uzyskanie tej informacji.

  • 8. Data: 2008-08-29 21:58:42
    Od: b...@g...com

    On 29 Sie, 21:26, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Sposobem. Zadzwoń z budki i poproś z mężem/żoną. To pierwszy sposób jaki mi do
    głowy przyszedł.

    > *piotr'ek*

    Hmmm... To mi przypomina zagadke Jasia, co ja zadal swojej
    nauczycielce, o trzech paniach co jedza loda. Jedna lize, druga ssie,
    trzecia gryzie. Ktora jest mezatka?

    Ta co ma obraczke.

    Sasiadka zaobraczkowana? Obowiazku noszenia obraczki nie ma, ale
    myslisz, ze by ja sciagala specjalnie po to, zeby cie zwodzic?

  • 9. Data: 2008-08-30 06:39:41
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sposobem. Zadzwoń z budki i poproś z mężem/żoną. To pierwszy sposób jaki
    > mi do głowy przyszedł.

    i nic on ci nie da, zostanie poproszony konkubent/konkubina, wiele znanych
    mi par zyjacych w konkubinacie czesto o sobie mowi maz i zona, i na takie
    zwracanie reaguje tak, jakby byli po slubie, z jednego prostego powodu, nie
    chce im sie kazdemu wyjasniac ze nie sa "prawnym malzenstwem"

  • 10. Data: 2008-08-30 07:06:20
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    b...@g...com napisał(a):

    > Sasiadka zaobraczkowana? Obowiazku noszenia obraczki nie ma, ale
    > myslisz, ze by ja sciagala specjalnie po to, zeby cie zwodzic?

    Aleś sposób wymyślił ;-)

    --
    pozdrawiam
    Justyna bez obrączki, z mężem też bez obrączki.