  • 11. Data: 2008-08-30 19:46:06
    Temat: Re: czy mozna jakos ustalic stan cywilny sasiadki ?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > i nic on ci nie da, zostanie poproszony konkubent/konkubina

    Spoko... następnym razem przedstawiam się jako skarbówka, bank, ZUS i zadaję podobne
    pytanie.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-08-30 22:28:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sposobem. Zadzwoń z budki i poproś z mężem/żoną. To pierwszy sposób jaki
    > mi do głowy przyszedł.

    W 99%, jeśli żyją w konkubinacie, to nie będą się tłumaczyć, tylko poproszę
    drugą polówkę. moim zdaniem nie zadziała.

  • 13. Data: 2008-08-31 14:36:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nafiukać to mógłby jedynie wtedy, gdyby przy zawieraniu umowy z Mario sąsiadka
    powołała się na rozdzielność.

    Jesli kontrahent mógł domniemywać, że posiadany widoczny majątek jest wspólny, to
    rozdzielność małżeńska nie obroni.
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-08-31 14:43:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mario <m...@w...pl> napisal:
    > Sasiadka jest mi dluzna pieniadze i ciagle mowi ze jest biedna i nie ma.
    > Miesza z nia facet - wlasciciel firmy budowlanej. Jezeli sa oficjalnie
    > malzenstwem moglbym chyba podac ich obojga do Sadu i wtedy mialbym szansze
    > na odzyskanie dlugu.
    > Tylko nie wiem jak ustalic jej stan cywilny.

    Nonsens. Rozpoczynajac cala akcje sam zaczynasz miec problemy:
    1. nielegalna dzialalnosc kredytowa i masz na karku UKS i KNF,
    2. udzieliles pozyczki bez pisma? no to najwyzej mozesz sciagac
    z jej majatku osobistego, bo jezeli facet - nawet slubny - nie
    wyrazil zgody na pozyczke, to na majatek wspolny nie wejdziesz.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2008-08-31 20:07:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Nonsens. Rozpoczynajac cala akcje sam zaczynasz miec problemy:
    > 1. nielegalna dzialalnosc kredytowa i masz na karku UKS i KNF,

    Bzudra. Udzielanie pożyczek nie jest nielegalne.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 16. Data: 2008-08-31 23:56:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Nie sądzę, zwłaszcza że sprawa zakończy się pewnie na nakazie zapłaty.
    > Co najwyżej w postępowaniu o wyjawienie majątku widzę nadzieję na
    > uzyskanie tej informacji.

    A czy czasem odpytywanie o stan cywilny to nie jest standardowe dość
    pytanie sądu, hmm?

    Oczywiście inna sprawa, czy ewentualny mąż czasem nie mieszka zupełnie
    gdzie indziej ;)

  • 17. Data: 2008-08-31 23:57:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Nonsens. Rozpoczynajac cala akcje sam zaczynasz miec problemy:
    > 1. nielegalna dzialalnosc kredytowa i masz na karku UKS i KNF,

    Może byś nie wypisywał takich herezji, co?

  • 18. Data: 2008-09-01 05:40:07
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> napisal:

    > Może byś nie wypisywał takich herezji, co?

    Bo zakladasz, ze OCZYWISCIE wraz z inkryminowana kobieta zlozyl
    deklaracje od umowy pozyczki? ;) Nawet, jezeli od 1 stycznia
    2007 tylko na niej ciazy obowiazek zaplaty podatku 2%. Bo ja z kolei
    zakladam, ze pozyczka byla na kwote wieksza niz 5000 zl. W przeciwnym
    razie watkotworca nie tworzylby takiego rabanu ze zwrotem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2008-09-03 00:10:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Bo zakladasz, ze OCZYWISCIE wraz z inkryminowana kobieta zlozyl
    > deklaracje od umowy pozyczki? ;) Nawet, jezeli od 1 stycznia
    > 2007 tylko na niej ciazy obowiazek zaplaty podatku 2%. Bo ja z kolei

    PCC to jedno, ale skąd "działalność kredytowa" i komisja nadzoru??

    > zakladam, ze pozyczka byla na kwote wieksza niz 5000 zl. W przeciwnym
    > razie watkotworca nie tworzylby takiego rabanu ze zwrotem.

    Ja dla podobnej kwoty zrobiłem "raban" obejmujący sprawę sądową
    (przeciwko firmie, która nie zapłaciła za pracę).